پولتیکو: روسیه همچنان پیروز نبرد است

© Sputnik / Alexey Filippovپولتیکو: روسیه همچنان پیروز نبرد است
پولتیکو: روسیه همچنان پیروز نبرد است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2022
اشتراک
به نوشته پولتیکو حتی اگر روسیه در حال تحقیر در میادین نبرد باشد، باز هم می‌تواند برنده میدان باشد.
به گزارش اسپوتنیک، رایان هیث در مقاله ای برای نشریه پولتیکو در رابطه با حمله روسیه به اوکراین نوشت: اگر شما فکر می‌کنید که روسیه در اوکراین در حال برنده شدن نیست، این را در نظر بگیرد که درآمد ماهانه صادرات گاز روسیه نسبت به یک سال قبل سه برابر شده است؛ مارین لوپن رهبری یک بلوک سیاسی طرفدار روسیه را در فرانسه برعهده دارد که ریاست جمهوری را دور از دسترس خود نمی‌ بیند و از امروز رهبران غربی بار دیگر وارد مسکو می‌شوند تا با ولادیمیر پوتین رئیس‌ جمهوری روسیه، درباره یک سازش درباره اوکراین رایزنی کنند.
یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آن اشاره داشت این است که پوتین درحال پیروزی در جنگ اقتصادی است. با مقایسه درآمدهای روسیه از فروش گاز متوجه می‌ شویم که صادرات در حال رشد است و قیمت آن هم در مقایسه با پارسال در اوج خود است.
پوتین عملیات ویژه در اوکراین را اقدامی درست دانست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2022
پوتین عملیات ویژه در اوکراین را اقدامی درست دانست
اروپا بزرگترین واردکننده گاز و غلات از روسیه است و جنگ اوکراین موجب شده تا هزینه‌ های زندگی در اروپا افزایش یابد و این به نارضایتی‌ها دامن زده است.
نویسنده ادامه داده است: به عبارت دیگر، حتی اگر شما در حال تحقیر در میادین نبرد باشید، می‌توانید برنده باشید.
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که با حمایت نیروهای مسلح روسیه، نظامیان جمهوری های خلق لوهانسک و دونباس در حال تدارک حمله هستند، اما صحبتی از اشغال اوکراین نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала