نابودی پایگاه فرماندهی ارتش اوکراین با موشک های روسی

© Sputnik / Press-service of the Ministry of Defence of the Russian Federationنابودی پایگاه فرماندهی ارتش اوکراین با موشک های روسی
نابودی پایگاه فرماندهی ارتش اوکراین با موشک های روسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2022
اشتراک
موشک های پایه زمین بسیار دقیق روسیه، پایگاه فرماندهی تیپ ۵۶ پیاده موتوری اوکراین و پایگاه نیروهای اوکراینی در شمال غرب دونتسک را منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال ایگور کوناشنکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه در این خصوص اطلاع داد.
وی بیان داشت: " موشک های بسیار دقیق روسیه در استان دونتسک : پایگاه فرماندهی تیپ ۵۶ پیاده موتوری در منطقه مسکونی نووگررودوف و همچنین پایگاه نیروهای اوکراینی در منطقه مسکونی گرودوف را از بین بردند."
در ۲۴ فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای ارائه حفاظت از جمهوری های دونباس که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد. مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی است. وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که این عملیات تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را با تسلیحات با دقت بالا هدف قرار می دهد. از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала