ارتش روسیه مرکز کنترل هوانوردی و پدافند هوایی اوکراین را از کار انداختند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر نیروهای مسلح روسیه 42 تاسیسات نظامی اوکراین را در یک روز منهدم کردند
نیروهای مسلح روسیه 42 تاسیسات نظامی اوکراین را در یک روز منهدم کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2022
اشتراک
وزارت دفاع: نیروهای مسلح روسیه 42 تاسیسات نظامی اوکراین را در یک روز منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع: نیروهای مسلح روسیه 42 تاسیسات نظامی اوکراین را در یک روز منهدم کردند.
ژنرال گفت: در طول روز، هوانوردی عملیاتی - تاکتیکی و ارتش نیروی هوافضای روسیه 42 تأسیسات نظامی اوکراین را مورد اصابت قرار داد.
وی تصریح کرد: سه لانچر سامانه موشکی ضدهوایی شامل یک دستگاه بوک- ام 1 و دو فروند اوسا-آک ام، یک باطری توپخانه، دو تاسیسات چند سامانه راکت پرتاب، دو انبار صحرایی سلاح و مهمات راکت و توپخانه و همچنین منهدم شد. به عنوان هشت سنگر و منطقه تمرکز تجهیزات نظامی ارتش اوکراین.
روسیه در 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیرملیتازه کردن و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند. به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از 25 مارس، آنها وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس نام داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала