لاوروف: اکنون در مذاکرات با روسیه، کی یف درباره دونباس و کریمه درک نشان می دهد

© Sputnik / Press-service of Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: اکنون در مذاکرات با روسیه، کی یف درباره دونباس و کریمه درک نشان می دهد
لاوروف: اکنون در مذاکرات با روسیه، کی یف درباره دونباس و کریمه درک نشان می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2022
اشتراک
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت، مذاکرات میان روسیه و اوکراین ادامه دارد ولی فعلا هیچ گونه برنامه و توافق نهایی وجود ندارد.، اکنون در مذاکرات با روسیه، کی یف درباره دونباس و کریمه درک نشان می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف در ادامه گفت که در مذاکرات مسکو و کی یف در مورد وضعیت غیربلوکی اوکراین پیشرفت هایی وجود دارد. سرگی لاوروف گفت: "در مورد مذاکرات روسیه و اوکراین، در حال حاضر هیچ برنامه تایید شده ای وجود ندارد و مذاکرات باید ادامه یابد."
سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت، در مذاکرات میان روسیه و اوکراین، از جمله در مورد وضعیت غیر بلوکی اوکراین، پیشرفت هایی وجود داشته است.
تاکید لاوروف بر پیشرفت چشمگیر مذاکره روسیه و اوکراین در استانبول - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2022
تاکید لاوروف بر پیشرفت چشمگیر مذاکره روسیه و اوکراین در استانبول
وی در ادامه گفت: "شما شنیدید که مذاکره کنندگان ما چگونه در مورد آخرین دور در استانبول اظهارنظر کردند، جایی که برای اولین بار طرف اوکراینی چشم انداز خود را از توافقاتی که باید به دست آید، روی کاغذ آورد. و این توافقات به طور کلی باید ابتدا شکل بگیرد. واکنشی از سوی ما در حال آماده شدن است، حرکت رو به جلو وجود دارد، در درجه اول از جمله در زمینه پذیرش غیرممکن بودن آن که اوکراین یک کشور بلوکی باشد، امکان ناپذیر بودن جستجوی خوشبختی در اتحاد آتلانتیک شمالی؛ یک وضعیت بی طرف غیر هسته ای و غیر بلوکی. این همان چیزی است که اکنون به عنوان یک ضرورت مطلق شناخته می شود."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала