چرا کسپرسکی امنیت ملی آمریکا را تهدید می‌کند؟

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر آنتی ویروس کسپرسکی
 آنتی ویروس کسپرسکی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2022
اشتراک
کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) آزمایشگاه کسپرسکی را در لیست سیاه شرکت هایی قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از " techgameworld"، کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) آزمایشگاه کسپرسکی را که "خطر غیرقابل قبولی برای امنیت ملی ایالات متحده" ایجاد می کند، در لیست سیاه قرار داد.این شرکت "امنیت سایبری" اولین شرکت روسی است که در این لیست قرار می گیرد.
شرکت کسپرسکی لَب (Kaspersky Lab)، "چاینا تلکام" و "چاینا موبایل اینترنشنال یو اس ای" به فهرست فراهم کنندگان خدمات و ارتباطات که تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا به شمار می روند، اضافه شدند.
Американские солдаты до переброски в Европу в Северной Каролине  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
شورای امنیت فدراسیون روسیه هدف اصلی آمریکا در منطقه آسیا و اقیانوسیه را اعلام کرد
کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا این نامها را به فهرست رو به رشد شرکتهایی اضافه کرد که تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا به شمار می روند. برندن کار، کمیسیونر این آژانس گفت: "توسعه این لیست کمک خواهد کرد شبکه‌های ما در برابر تهدیدهای ایجاد شده از سوی نهادهای تحت حمایت دولتهای چین و روسیه که به دنبال فعالیتهای جاسوسی و فعالیتهای دیگر بر ضد منافع آمریکا هستند، ایمن شوند".
شرکت آنتی ویروس کسپرسکی اعلام کرد این یک تصمیم سیاسی و بدون مدرک بوده که در واکنش به شرایط ژئوپلیتیکی گرفته شود و ارتباطی به ارزیابی جامع درستی محصولات و خدمات کسپرسکی نداشته است.
سفارت چین در آمریکا نیز اعلام کرد کمیسیون ارتباطات فدرال از قدرت دولتی خود سوءاستفاده کرده و به اپراتورهای چینی به شکل بدخواهانه و بدون مبنای واقعی حمله کرده است. آمریکا فورا باید سرکوب غیرمنطقی شرکتهای چینی را متوقف کند. چین اقدامات ضروری را برای حفاظت از حقوق مشروع و منافع شرکتهای چینی به کار خواهد بست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала