وحشت در فرودگاه کانکون پس از شنیدن صدایی شبیه تیراندازی+ویدیو

© AP Photo / Alexander Zemlianichenkoوحشت در فرودگاه کانکون پس از شنیدن صدای تیراندازی+ویدیو
وحشت در فرودگاه کانکون پس از شنیدن صدای تیراندازی+ویدیو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2022
اشتراک
ده ها مسافر روز دوشنبه با وحشت از فرودگاه کانکون در ایالت کوئینتانارو مکزیک خارج شدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه El Milenio، ده ها مسافر روز دوشنبه با وحشت از فرودگاه کانکون در ایالت کوئینتانارو مکزیک خارج شدند که گفته می شود در آنجا تیراندازی رخ داده است.
بنابر گزارشات صداهایی شبیه تیراندازی در ترمینال سوم فرودگاه شنیده شد. اطلاعاتی در مورد قربانیان منتشر نشده است. به گفته اسکار مونتس، دادستان منطقه، مقامات هنوز نتوانسته‌اند اطلاعات مربوط به استفاده احتمالی از سلاح گرم را تأیید کنند. به گفته آنها، صداهایی شبیه به شلیک شاید توسط نوار ریل تحویل چمدان که احتمالا خراب شده بود ایجاد شده باشد.
گزارش شده است که این حادثه تلفات جانی نداشته است.
در سواحل کوئینتانارو در دریای کارائیب، اقامتگاه‌های محبوبی مانند کانکون، تولوم و پلایا دل کارمن، از نظر وضعیت امنیتی به‌طور قابل‌توجهی نسبت به پاییز سال 2021 بدتر شده است. در ماه اکتبر، قاچاقچیان مواد مخدر در رستورانی در تولوم تیراندازی کردند. دو گردشگر از آلمان و هند کشته و سه شهروند خارجی دیگر زخمی شدند. در ماه نوامبر نیز، باندهای مسلح در ساحل پتمپیچ در نزدیکی کانکون درگیر شدند. دو نفر در این تیراندازی در دم کشته شدند و سه تن دیگر از جمله یک گردشگر از آمریکا مجروح شدند. در ژانویه سال جاری در یکی از هتل های پلایا دل کارمن، دو شهروند کانادایی به ضرب گلوله کشته شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала