اولیانوف: حذف روسیه از آژانس بین المللی انرژی اتمی ممکن نیست

© Sputnik / Alexandr Natruskin  /  مراجعه به بانک تصاویر اولیانوف: حذف روسیه از آژانس بین المللی انرژی اتمی ممکن نیست
اولیانوف: حذف روسیه از آژانس بین المللی انرژی اتمی ممکن نیست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2022
اشتراک
اولیانوف: حذف فدراسیون روسیه از آژانس بین المللی انرژی اتمی غیرممکن است، این در اساسنامه آژانس پیش بینی نشده است.
به گزارش اسپوتنیک، حذف روسیه از آژانس بین المللی انرژی اتمی غیرممکن است، این گزینه در اساسنامه این سازمان پیش بینی نشده است. میخائیل اولیانوف، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، این موضوع را روز یکشنبه به تاس در پاسخ به درخواست اظهارنظر درباره اظهارات اولنا زرکال مشاور وزیر انرژی اوکراین درباره کار برای اخراج روسیه از آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد.
برای من دشوار است که در مورد اظهارات مشاور بی سواد وزیر اوکراین اظهار نظر کنم. برای شروع، به ضرر او نیست که با اساسنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی آشنا شود تا بفهمد: حذف روسیه یا هر چیز دیگری غیرممکن است. اولیانوف تاکید کرد که چنین گزینه ای در اساسنامه آژانس پیش بینی نشده است.
اوکراین از تلاش برای حذف روسیه از آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2022
اوکراین از تلاش برای حذف روسیه از آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی خبر داد
پیشتر النا زرکال مشاور وزیر انرژی اوکراین، گفت که اوکراین به همراه شرکای خود در تلاش است تا روسیه را از آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی خارج کند.
زرکال در رادیو گفت: اکنون ما با شرکای خود برای حذف روسیه از آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی یا حداقل کاهش نقش آن در آنجا و حذف همه روس‌ ها از سمت‌ های کلیدی که در دبیرخانه آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی دارند کار می‌ کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала