کشف دومین مین در بسفر

© AP Photoمرگ 30 نفر در سانحه یک کشتی حامل پناهجویان در نزدیکی سواحل ترکیه
مرگ 30 نفر در سانحه یک کشتی حامل پناهجویان در نزدیکی سواحل ترکیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2022
اشتراک
سرویس امنیت فدرال روسیه پیشتر اعلام کرده بود که ارتش اوکراین پس از آغاز عملیات ویژه روسیه، حدود 420 مین را در مسیرهای بندر اودسا، اوچاکوف، چرنومورسک و یوژنی نصب کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه " دنیا" چاپ ترکیه، رسانه های ترکیه از کشف دومین مین در تنگه بسفر خبر دادند.
پیش از این رسانه های ترکیه از کشف یک شی ناشناس شبیه مین در تنگه بسفر خبر داده بودند. بعداً به گفته وزارت دفاع ملی ترکیه، متخصصان این شی را به عنوان یک مین منسوخ شناسایی کردند و آن را خنثی کردند. در طول مدت این عملیات، ناوبری از طریق تنگه ممنوع شد.
آزمایشگاه های بیولوژیک آمریکا در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2022
آزمایشگاه های بیولوژیک آمریکا در اوکراین
سرویس امنیت فدرال روسیه پیشتر اعلام کرده بود که ارتش اوکراین پس از آغاز عملیات ویژه روسیه، حدود 420 مین را در مسیرهای بندر اودسا، اوچاکوف، چرنومورسک و یوژنی نصب کرده است. این سرویس از احتمال حرکت مین های خارج شده از مسیر به سمت تنگه بسفر و در ادامه به دریاهای حوزه مدیترانه خبر داد.
پیشتر روزنامه حریت گزارش داد که نیروی دریایی ترکیه از کشتی‌ها خواسته است تا مین‌های در حال حرکت را در پی گزارش سرویس امنیت فدرال روسیه ردیابی کنند. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نیز به نوبه خود گفت که وزارت دفاع این کشور اقدامات لازم را در رابطه با اطلاعات مربوط به مین های متحرک در دریای سیاه انجام می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала