متخصص تغذیه توضیح داد که چرا رژیم های غذایی سخت برای کاهش وزن موثر نیستند

© Fotolia / Sentelloمتخصص تغذیه توضیح داد که چرا رژیم های غذایی سخت برای کاهش وزن موثر نیستند
متخصص تغذیه توضیح داد که چرا رژیم های غذایی سخت برای کاهش وزن موثر نیستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2022
اشتراک
جورجیا اما لینگ، متخصص تغذیه سه اشتباه اصلی در کاهش وزن را نام برد که در دستیابی به نتایج اختلال ایجاد می کند و به بدن و روان آسیب می رساند.
به گزارش اسپوتنیک، سخنان وی توسط نشریه اکسپرس منتشر شده است.
به نظر او، رژیم های خیلی سخت کار نمی کنند. او این نکته را با این واقعیت توضیح داد که یک فرد نمی تواند دائماً به طور محدود غذا بخورد و وقتی رژیم غذایی به پایان می رسد، شخص ممکن است آسوده خاطر شده و شروع به پرخوری غذاهای ممنوعه کند. علاوه بر این، به دلیل محدودیت های غذایی، فرد می تواند دائماً احساس کمبود انرژی و خستگی کاذب کند.
Освежающий напиток в стеклянном бокале с железной трубочкой - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2022
بهترین نوشیدنی برای لاغری
لینگ اضافه کرد که رژیم‌های غذایی سخت کوتاه‌مدت معمولاً نتایج پایداری به همراه نمی‌آورند و وزن به سرعت برمی‌گردد. او برای اینکه بدن را تحت فشار قرار نداده و اندامی رویایی به دست آورید، توصیه می کند تغییرات نرم تر و طولانی تری را تنظیم کنیدئی می گوید: "رژیم‌های غذایی پایدار که به شما امکان می‌دهد غذاهای بیشتر و حتی گاهی اوقات دسر بخورید، اغلب مؤثرترین هستند.
این متخصص تغذیه به این نکته اشاره کرد که رژیم هایی که به دنبال آن مواد مغذی کافی دریافت نمی کند، مضر و اشتباه هستند . این روش کاهش وزن می‌تواند در کوتاه‌مدت موثر باشد، اما آسیب‌های وارد شده به سلامت می‌تواند به اندازه‌ای جدی باشد که کیفیت زندگی را در آینده تحت تأثیر قرار دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала