گزارش و تحلیل

اروپا باید از روسیه به خاطر جنگ جهانی دوم در مبارزه با نازی ها تشکر کند

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر اروپا باید از روسیه به خاطر جنگ جهانی دوم در مبارزه با نازی ها تشکر کند
اروپا باید از روسیه به خاطر جنگ جهانی دوم در مبارزه با نازی ها تشکر کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2022
اشتراک
کارشناس مسائل سیاسی در ایران اعلام نمود که همانند جنگ روسیه با نازیها در جنگ جهانی دوم، اقدام روسیه در اوکراین به عنوان اقدام پیشگیرانه بود، اگر روسیه این کار را انجام نمی داد، خطر جدی را نه تنها روسیه بلکه بشریت را تهدید می کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در جبهه، جنایات نازی‌ها در اوکراینی‌ شاهد این اتفاقات هستیم: آنها دانشجویان خارجی را گروگان نگه می‌دارند، ساکنان را از راهروهای بشردوستانه خارج نمی‌کنند، از آنها به عنوان پسر انسانی استفاده می‌کنند. و همچنین در مورد حضور آمریکایی ها در آزمایشگاه های بیولوژیک با بودجه ایالات متحده آمریکا، که در آن سلاح های زیستی باکتریولوژیکی علیه روس ها ساخته شده بود، اطلاعاتی منتشر شده است. در این راستا، آقای دکتر روح الله مدبر، تحلیلگر مسائل روسیه پیرامون نقش غرب در بحران میان روسیه و اوکراین با خبرگزاری اسپوتنیک به گفتگو نشسته اشت.
آیا این موارد توجیهی برای عملیات ویژه نظامی روسیه برای غیرنظامی کردن رژیم نازی در کیف ندارد؟
اخیراً، زلنسکی فرمانی برای توزیع سلاح برای هر کسی صادر کرده است، مجرمان و روانی ها را از زندان ها و بیمارستان های روانی آزاد کرد و برای آنها سلاح توزیع کرده است. این اقدامات مقامات اوکراین، چگونه بر جمعیت غیرنظامی اوکراین تأثیر خواهد گذاشت؟
آنچه که امروز در مسائل اوکراین در حال رخ دادن است، حاصل سیاست های تنش زایی های امریکا خصوصا طی هشت سال از 2014 که سیاست حمایت از نئونازی های گروه آزوف را در منطقه اوکراین افزایش داده است، آمریکا اوکراین را به انبار سلاح های غیرمتعارف علی الخصصو سلاح های کشتار جمعی کردند، تا همین الان بیش از 31 آزمایشگاه مخفی تولید سلاح های بیولوژیک بر مبنای پاتوژن در اوکراین کشف شده است، که آمریکا در این کشور به وجود اورده است. آمریکا شبه نظامیان نئونازی افراطی در اوکراین را تقویت کردند.
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2022
لاوروف: ادعای ربودن افراد در اوکراین توسط روسیه جعلی است
حتی در لباس تن خود زلنسکی صلیب شکسته و علامت نئونازی ها وجود داشت که نشان می دهد، یک جریان بسیار خطرناکی در اوکراین رشد کرده و امنیت نظام بین الملل بوجود می آمد، اگر روسیه طبق عملیات ویژه نظامی عمل نمی کرد.
بر مبنای ماده 51 منشور ملل متحد، اقدام روسیه به عنوان اقدام پیشگیرانه بود، اگر روسیه این کار را انجام نمی داد، خطر جدی را نه تنها روسیه بلکه بشریت را تهدید می کرد.
زلنسکی شخصیتی است که در مصاحبه اخیرش نیز عدم تعادل وی مشخص می شود، به دلیل مصرف مواد مخدر بوده است. این شخصیت سابقه بازی در فیلم های مستهجن و تبلیغات هم جنس گرایی داشته است، مصرف مواد مخدر است که توسط اوکراین به عنوان رئیس جمهور شناخته شد تا بتواند یک سیاست خصمانه آمریکا را در منطقه بوجود بیاورد.
زلنسکی مردم اوکراین را به عنوان سپر انسانی استفاده کرده است، وقتی پوتین فرمان عملیات نظامی داد، امکان خروج غیرنظامیان از شهرها داده شد. اما زلنسکی با کمک امریکا از مردم اوکراین به عنوان سپر انسانی کرد، پدافندها را در مجتمع های مسکونی قرار داد، حتی مهدکودک ها را به عنوان سپر استفاده می کند، جان مردم اوکراین برای او اهمیت ندارد. زلنسکی قبل از شروع درگیریها خانواده خود را به لهستان و سپس به یک پایگاه نظامی در آلمان منتقل کرد. حفاظت از او بر عهده ارتش آمریکا است و دست نشانده امریکا است. او مردم و دانشجویان خارجی را گروگان را گرفته و اجازه خروج به انها نداده اند، بخشی به زحمت این کار کردند.
امروز اقدامی که روسیه برای مقابل با نئونازی ها در اوکراین انجام داد، همانند اقدامی است که روسیه در زمان جنگ جهانی در برابر آلمان نازی انجام داد و اروپا را از چنگ فاشیسم نجات داد. تعجب می کنم چرا اروپایی ها در مقابل اندیشه های فاشیستی زلنسکی دفاع می کنند، روسیه ای که اروپا را از فاشیسم نجات داد.
سرهنگ ژنرال میخائیل مزینتسف رئیس مرکز مدیریت دفاع ملی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2022
وزارت دفاع روسیه: غرب وانمود می کند که فاجعه مردم اوکراین در مناطق تحت کنترل نازی ها را نمی بیند
مسئله بعدی: 1 – زلنسکی خلاف کنسواسیون وین عمل می کند که به سفارت های خود در کشورهای دیگر فراخوان جذب نیروی نظامی داده است، این نشان از ان است که مردم اوکراین با زلنسکی همراه نیستند و او خواهان استفاده از نیروهای خارجی است. 2 – طبق کنوانسیون بین المللی وین این کار خلاف است، هیچ کشوری نمی تواند بدون بستن پیمان نامه نظامی مردم کشورهای دیگر را با وعده تابعیت دادن وارد جنگ کند. سکوت سازمان ملل نشان دهنده نفوذ آمریکایی ها است. این یک خطر جدی برای سایر کشورها است، زیرا سرباز گیری از کشورهای دیگه است. در این سربازگیری بخش عمده ای از تروریستهای النصره و تیپ الفرقان و بقایای داعش از سوریه را به عنوان سربازگیری استفاده می کند. زلنسکی فرمانده داعش نوین است. سوریه با اتحاد ایران و روسیه نجات پیدا کرد و بقایای تروریستها در انجا به سمت اوکراین رفته اند و روسیه در برابر این جریان تروریستی بزرگ ایستاده است.
آزاد کردن زندانی های خطرناک و بیماران روانی جنایت بزگی توسط زلنسکی است، این جنایات قابل محاکمه بین المللی دارد، همانند محکمه افسران نازی ها در نورنبرگ می توان زلنسکی را هم محاکمه جنگی نمود. وی از افراد قاتل و زندانی را ازاد کردند و به جان مردم اوکراین انداختند. در تصاویر این دزدها به مردم اوکراین حمله می کنند، این بیماران تعادل روانی ندارند به سلاح دست یافته اند، چرا؟ زیرا زلنسکی می خواهد تلفات اوکراینی ها را بالا ببردو خودش مردم خودش را به کشتن دهد و به گردن روسیه بندازد، به همین دلیل روسیه به ارامی این عملیات را پیش می برد تا تلفات انسانی نداشته باشد.
رسانه ها: لندن در حال بررسی امکان بازگشت به تولید گاز از طریق فرکینگ است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2022
رسانه ها: لندن در حال بررسی امکان بازگشت به تولید گاز از طریق فرکینگ است
امروز تراژدی خطرناکی توسط آمریکا و انگلیس توسط زلنسکی در حال رخ دادن است. امروز سه رهبر جنایتکار جنگی (بایدن، جانسون و زلنسکی) باید محاکمه شوند، همانطور که نازی ها در نورنبورگ محاکمه شدند.
آیا می توان گفت اگر فدراسیون روسیه گاز را قطع کند، تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه بازتابی برای اروپایی ها خواهد داشت؟
روسیه حق قانونی اش است که از حق قانونی خود برای مقابله با تحریم های غیرقانوی غرب استفاده کند، اروپا باید بداند که در دام امریکا قرار نگیرد، اروپایی ها باید واقع گرا باشند، اقدامی که روسیه در مبارزه با نئونازی های اوکراین انجام می دهد به نفع بشریت است، لذا اروپا نباید به دنبال امریکا باشد. امریکا در یک بخش دیگری از کره زمین قرار گرفته است، و ضرری از این ماجرا نمی بیند. شروع تحریم المان بود که نورد استریم 2 را تحریم کرد، اروپایی ها باید مسیر خود را تغییر دهند، در مسیر تحریم ها قرار نگیرند، فراموش نکنند که روس ها چه خدماتی در جنگ جهانی دوم و برای مبارزه با تروریسم برای اروپا انجام داده اند. اگر این اتفاق نیفتد، روسیه حق قانوی خودش است تا از هر روشی برابر سیاست های تحریمی اروپا من جمله قطع کردن صادرات نفت به اروپا استفاده کند. البته شرایط گویا در اروپا تعدیل شده است و اروپایی ها می بینند که این تحریم های غیرقانونی بیشتر به ضرر اروپا تا روسیه بوده است و امیدوارم اروپایی ها رفتار خود را اصلاح کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала