رئیس دومای روسیه: اروپایی ها تاوان تحریم ها علیه روسیه را خواهند پرداخت

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس دومای روسیه: اروپایی ها تاوان تحریم ها علیه روسیه را خواهند پرداخت
رئیس دومای روسیه: اروپایی ها تاوان تحریم ها علیه روسیه را خواهند پرداخت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2022
اشتراک
ویچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی روسیه گفت، اروپایی ها تاوان تحریم ها علیه روسیه را خواهند پرداخت، واشنگتن چنین سرنوشتی را برای کشورهای اتحادیه اروپا رقم زد.
به گزارش اسپوتنیک، ویچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی روسیه گفت، اروپایی ها تاوان تحریم ها علیه روسیه را خواهند پرداخت، واشنگتن چنین سرنوشتی را برای کشورهای اتحادیه اروپا رقم زد.

ولودین در کانال تلگرامی خود نوشت: "اروپایی‌ ها تاوان تحریم ‌های علیه روسیه را خواهند پرداخت. واشنگتن این سرنوشت را برای کشورهای اتحادیه اروپا رقم زد. دولت آمریکا در تمام هفته تصمیم‌ هایی را اتخاذ کرد که برای کشور ما غیردوستانه است."

وی تاکید کرد که اکنون با اعمال تحریم ها علیه حامل های انرژی روسیه "واشنگتن به دنبال اشغال بازار اروپا است."
سناتورهای آمریکایی لایحه تحریم معاملات با طلای روسیه را پیشنهاد کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2022
سناتورهای آمریکایی لایحه تحریم معاملات با طلای روسیه را پیشنهاد کردند
امروز کاخ سفید اعلام کرد، تحریم‌ های جدید، علاوه بر ممنوعیت واردات نفت، گاز و زغال سنگ از روسیه، شهروندان آمریکا را از سرمایه‌ گذاری در مجتمع سوخت و انرژی روسیه و تامین مالی شرکت‌ های خارجی که چنین سرمایه ‌گذاری‌ هایی ار انجام می‌دهند، منع می‌ کند.

در بیانیه مطبوعاتی کاخ سفید گفته شده است: "فرمان اجرایی امروز سرمایه گذاری جدید آمریکا در بخش انرژی روسیه را ممنوع می کند."

همچنین گفته شده است: "آمریکایی ها همچنین از مشارکت در تامین مالی و سایر حمایت های شرکت های خارجی که در تولید انرژی در روسیه سرمایه گذاری می کنند، منع خواهند شد."

در این بیانیه اضافه شده است، ممنوعیت واردات نفت خام روسیه، طیف وسیعی از محصولات نفتی، گاز طبیعی مایع و زغال سنگ را شامل می شود.

گفته شده است، سال گذشته آمریکا تقریباً 700 هزار بشکه نفت و فرآورده های نفتی در روز از روسیه خریداری کرد و ممنوعیت اعلام شده توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به عنوان بخشی از تحریم ها به دلیل عملیات نظامی در اوکراین، مسکو را از "میلیاردها دلار" حاصله از صاحبان خودروهای آمریکایی و سایر مصرف کنندگان محروم خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала