پوتین: خارجیان را در اوکراین "گوشت دم توپ" می‌کنند

© Sputnik / Sergei Savostyanov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین درباره رزمایش در اوکراین: آنها به مرزهای ما چسبیده اند
پوتین درباره رزمایش در اوکراین: آنها  به مرزهای ما چسبیده اند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که ملی گراها خارجی ها را "گوشت دم توپ" می کنند و از مردم خود مانند سپر انسانی استفاده می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که ملی گراها خارجی ها را «گوشت دم توپ» می کنند و مانند سپر انسانی پشت مردم خود پنهان می شوند.
ولادیمیر پوتین در ادامه افزود: "سربازان و افسران روسیه بدون استثنا در تمام مناطق درگیری کریدورهایی را ایجاد کردند، حمل و نقل را بشکلی تأمین کرده اند تا غیرنظامیان و شهروندان خارجی این فرصت را داشته باشند که به مکان‌های امن بروند، اما ملی گراها اجازه خروج آنها را نمی دهند.
علاوه بر این، آنها اکنون به شهروندان خارجی دستور می دهند که به مقامات حکومتی کشور خود مراجعه کنند و آنها نیز به نوبه خود باید به وزارت خارجه اوکراین مراجعه کنند.
وزارت دفاع آمریکا کمپینی برای استخدام مزدوران برای اعزام به اوکراین ایجاد کرده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2022
وزارت دفاع آمریکا کمپینی برای استخدام مزدوران برای اعزام به اوکراین ایجاد کرده است
در واقع، عملا مردم را "گوشت دم توپ" می کنند. نئونازی ها با مردم خود حتی بدتر رفتار می کنند، همانطور که قبلاً گفتم از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند».
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند، هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند. با حمایت نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، گروه های نظامی جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک در حال انجام عملیات ویژه هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала