وزارت دفاع آمریکا کمپینی برای استخدام مزدوران برای اعزام به اوکراین ایجاد کرده است

© Sputnik / Stringer  /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع آمریکا کمپینی برای استخدام مزدوران برای اعزام به اوکراین ایجاد کرده است
وزارت دفاع آمریکا کمپینی برای استخدام مزدوران برای اعزام به اوکراین ایجاد کرده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت دفاع روسیه، کوناشنکوف در سخنانی اعلام نمود که در ایالات متحده امرکیا کمپینی برای استخدام مزدوران به اوکراین در حال جمع اوری نیرو است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام نمود که مزدوران خارجی که به اوکراین رسیده‌اند در حال انجام خرابکاری و حمله به کاروان‌های تجهیزات و تجهیزات روسیه و همچنین هواپیماهایی هستند که آنها را پوشش می‌دهند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، تمامی حملات مزدوران خارجی با استفاده از تسلیحات ارائه شده توسط غرب به رژیم کی یف انجام می شود - سیستم های ضد تانک Javelin (ایالات متحده آمریکا)، NLAW (بریتانیا) و سیستم های دفاع هوایی قابل حمل انسان استینگر است که نیاز به آموزش جدی دارد.
وزارت دفاع روسیه گزارش می دهد که اطلاعات نظامی ایالات متحده کارزار گسترده ای را برای استخدام پیمانکاران نیروهای نظامی خصوصی برای اعزام به اوکراین راه اندازی کرده است - طبق گزارش وزارت دفاع روسیه، اول از همه، کارمندان شرکت آمریکایی AkEdemi، Kyubik و Dean استخدام می شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала