پنج راه برای جوانتر به نظر رسیدن

© Fotolia / Yuganov Konstantin چشم سالم
چشم سالم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2022
اشتراک
پزشکان مبارزه با استرس را یکی از پنج روش برای جوان‌تر به نظر رسیدن نامیدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ETNT، پزشکان ایالات متحده پنج راه برای حفظ پوست سالم و جوان‌تر به نظر رسیدن نام بردند، برای احساس بهتر و جوان‌تر به نظر رسیدن، متخصصان آمریکایی روش‌های زیر را توصیه می‌کنند:
حتما از پوست خود در برابر قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید محافظت کنید، درست غذا بخورید، سیگار را ترک کنید، به طور منظم ورزش کنید و یاد بگیرید چگونه با استرس کنار بیایید.
دکتر تاد کخ در این خصوص بیان داشت که استرس یکی از دلایلی است که باعث می‌شود یک فرد بسیار مسن‌تر از سن خود به نظر برسد. استرس به سلول‌های پوست آسیب می‌رساند و باعث می‌شود رنگ و قابلیت ارتجاعی آن از بین برود. برای مبارزه با استرس، کارشناسان توصیه می کنند ورزش کنید و زمان بیشتری را برای مراقبت از خود اختصاص دهید.
۵ ماده غذایی که برای سلامت پوست مضر هستند
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
۵ ماده غذایی که برای سلامت پوست مضر هستند
به گفته دکتر کلر چان، قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش منجر به آسیب به پوست، افزایش تولید ملانین و رنگدانه های بیش از حد می شود و همچنین می تواند باعث پیری زودرس پوست شود. چان یاد آوری می کند که اثرات منفی قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش به تدریج انباشته می شود. او توصیه می کند برای حفظ جوانی پوست، از پوست در برابر نور خورشید محافظت شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала