گوگل: برنامه های مرتبط با RT و Sputnik از فروشگاه Play در اروپا حذف می شوند

© Depositphotos.com / Pixinoooگوگل: برنامه های مرتبط با RT و Sputnik از فروشگاه Play در اروپا حذف می شوند
گوگل: برنامه های مرتبط با RT و Sputnik از فروشگاه Play در اروپا حذف می شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2022
اشتراک
رئیس کمیسیون اروپا، مسدود کردن فعالیت تعدادی از رسانه‌ های روسی در اتحادیه اروپا را یکی از اقدامات تحریمی در رابطه با عملیات ویژه روسیه برای غیرنظامی کردن اوکراین اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روز یکشنبه، اورسولا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپا، اظهار داشت: این ممنوعیت شامل راشاتودی، اسپوتنیک و شرکت های تابعه آنها می شود. حساب‌های تیک تاک و اینستاگرام این رسانه‌های روسی پیشتر در اتحادیه اروپا قطع شده اند، متا به طور کلی دسترسی به آنها را در اتحادیه اروپا محدود می‌کند.
گوگل روز سه‌شنبه اعلام کرد که برنامه‌ های تلفن همراه مرتبط با راشاتودی، اسپوتنیک را از Play Store مسدود کرده است. اسپوتنیک قبلاً گزارش داده بود که دسترسی به حساب های اینستاگرام این آژانس در حال حاضر در نزدیک به ۳۲ کشور اروپایی محدود شده است.
بررسی طرح صیانت از نظر آیین نامه ای و موقعیت زمانی مناسب نبود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2022
بررسی طرح صیانت از نظر آیین نامه ای و موقعیت زمانی مناسب نبود
روز دوشنبه مشخص شد که حساب‌های راشاتودی، اسپوتنیک و تیک تاک در کشورهای اتحادیه اروپا نیز مسدود شده است.
وضعیت رسانه های روسی در غرب در سال های اخیر به طور فزاینده ای دشوار شده است. در نوامبر ۲۰۱۶، پارلمان اروپا قطعنامه‌ای مبنی بر لزوم مقابله با رسانه‌ های روسی تصویب کرد که اسپوتنیک و RT به عنوان تهدیدهای اصلی در این سند نام برده شدند.
تعدادی از سیاستمداران غربی از جمله سناتورها و نمایندگان کنگره آمریکا و همچنین رئیس جمهور فرانسه اسپوتنیک و آر تی را به دخالت در انتخابات آمریکا و فرانسه متهم کردند اما هیچ مدرکی ارائه نکردند. نمایندگان رسمی روسیه چنین اظهاراتی را بی اساس خواندند.
برای دسترسی به آخرین اخبار ایران و جهان ما را در تلگرام دنبال کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала