شباهت تکنیک های نازی ها در اوکراین با کلاه سفید ها در سوریه

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین
فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.02.2022
اشتراک
مشاور اسد: نازی ها در اوکراین از تاکتیک های کلاه سفید در سوریه استفاده می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، لونا شیبل، مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه گفت که نازی ها در اوکراین فیلم های صحنه سازی شده و جعل حقایق را به همان شیوه ای که نمایندگان کلاه سفیدها انجام دادند، جعل می کنند.
یادآوری جنگ در عراق و اتهام داشتن سلاح‌های کشتار جمعی خالی از لطف نیست. وزیر خارجه پیشین آمریکا، کالین پاول بعداً به این دروغ اعتراف کرد و گفت که این اطلاعات نادرست است. ایالات متحده و کشورهای غربی از سناریوهای مشابهی استفاده کردند. شیبل گفت و امروز در اوکراین نازی ها و فاشیست ها سناریوهای صحنه سازی شده و جعل واقعیت ها را ایجاد می کنند - درست مانند اعضای سازمان تروریستی کلاه سفیدها.
مشاور بشار اسد در پاسخ به این سوال که آیا حمایت از تروریست ها در سوریه مشابه حمایت از نازی ها و رادیکال ها در اوکراین است یا خیر، خاطرنشان کرد: این شباهت در همه چیز است: در تبلیغات اطلاعاتی، دروغ و ریا، روش ها و همدستانی که آنها استفاده می کنند. و همچنین تاکتیک ها، تحریم ها، شیطان سازی دولت و نمادهای آن.
به گفته شیبل، سناریوهای مشابه پیش از این نه تنها در سوریه مورد استفاده قرار می گرفت. آمریکا به بهانه های مختلف افغانستان، عراق و شماری از کشورهای دیگر را نیز نابود کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала