روسیه دسترسی به فیسبوک را محدود می‌کند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه دسترسی به فیسبوک را محدود می‌کند
روسیه دسترسی به فیسبوک را محدود می‌کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2022
اشتراک
خدمت فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه‌های جمعی روسیه تا حدی دسترسی به فیس بوک را محدود می کند.
به گزارش اسپوتنیک، وب سایت این سرویس در روز جمعه گزارش داد که Roskomnadzor از 25 فوریه تا حدی دسترسی به فیس بوک را به دلیل به رسمیت شناختن دست داشتن در نقض حقوق و آزادی های اساسی بشر محدود کرده است.
روز پنجشنبه، گزارش شد که فیس بوک محدودیت هایی را برای حساب های رسمی چهار رسانه روسی اعمال کرده است: کانال تلویزیونی Zvezda، خبرگزاری RIA Novosti، و پلتفرم های آنلاین Lenta.ru و Gazeta.ru. Roskomnadzor از مدیریت Meta Platforms که مالک این شبکه اجتماعی است، خواست محدودیت های اعمال شده توسط فیس بوک بر رسانه ها را حذف کند و دلیل معرفی آنها را توضیح دهد. صاحبان شبکه اجتماعی الزامات Roskomnadzor را نادیده گرفتند.
سرویس مطبوعاتی دادستانی، فیس بوک حقوق شهروندان فدراسیون روسیه را نقض می کند، در صورت عدم رفع تخلفات، می توان اقداماتی را برای محدود کردن کل یا بخشی از دسترسی به این منبع اطلاعاتی انجام داد. دفتر ژنرال فدراسیون روسیه روز جمعه اعلام کرد.
همزمان، الکساندر خینشتینا، رئیس کمیته سیاست اطلاعات دولتی دومای دولتی، روز جمعه گفت که در صورتی که این شبکه اجتماعی تمامی تخلفات را از بین ببرد و حساب های چهار رسانه روسی را مسدود کند، محدودیت های کار فیس بوک در روسیه برداشته خواهد شد. وی خاطرنشان کرد که ما در مورد محدود کردن ترافیک با قیاس با توییتر صحبت می کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала