بورل: پوتین در فهرست تحریم‌ های اتحادیه اروپا نیست

© Sputnik / Alexey Nikolsky  /  مراجعه به بانک تصاویر بورل: پوتین در فهرست تحریم‌ های اتحادیه اروپا نیست
بورل: پوتین در فهرست تحریم‌ های اتحادیه اروپا نیست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
اشتراک
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، بیان کرد: رئیس جمهور روسیه در لیست تحریم های اتحادیه اروپا قرار ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا قرار ندارد.
تصمیمی که روز سه شنبه در رابطه با به رسمیت شناختن استقلال جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک اتخاذ شد.
اتحادیه اروپا به رسمیت شناختن جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک را "نقض آشکار قوانین بین المللی و توافقنامه های مینسک" خواند و قول داد به آن پاسخ دهد.
پوتین: توافقات مینسک دیگر وجود ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
پوتین: توافقات مینسک دیگر وجود ندارد
به گزارش اسپوتنیک، جوزپ بورل رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا، پیشتر گفته بود که آماده است پیش نویس تحریم ها را برای بررسی در شورای اتحادیه اروپا که صلاحیت تصویب اقدامات محدودکننده را دارد، ارائه کند.
وضعیت در دونباس در روزهای اخیر تشدید شده است، جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک از گلوله باران های زیادی توسط نیروهای امنیتی اوکراین خبر داده اند. رهبری جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک از تخلیه موقت شهروندان به منطقه روستوف در ارتباط با تهدید حمله اوکراین خبر داد. این در درجه اول مربوط به زنان، کودکان و افراد مسن است.
همانطور که دنیس پوشیلین رئیس جمهور دونتسک اظهار داشت: ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، به زودی به ارتش دستور می دهد تا حمله ای را در دونباس انجام دهد تا طرحی را برای حمله به جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک اجرا کند.
روز شنبه،۱۹ فوریه، رهبران جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک احکامی را در مورد بسیج عمومی امضا کردند و سپس با درخواست به رسمیت شناختن به فدراسیون روسیه روی آوردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала