تصادف مرگبار در محور خاش - زاهدان؛ ۱۳ کشته و زخمی

© Photo / IRNAتعداد کشته‌های تصادف زنجیره‌ای جاده اهواز - خرمشهر در ایران به 10 نفر رسید
تعداد کشته‌های تصادف زنجیره‌ای جاده اهواز - خرمشهر در ایران به 10 نفر رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2022
اشتراک
رئیس جمعیت هلال احمر خاش گفت: بر اثر برخورد ۴ خودرو در کیلومتر ۴۵ محور خاش به زاهدان (منطقه دجنگ) متاسفانه ۶ نفر فوت و ۷ نفر مصدوم شدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، جلال هاشمزهی اظهار داشت: شب گذشته به محض اطلاع رسانی حادثه جاده‌ای محور خاش به زاهدان توسط مرکز ندای امداد، یک تیم چهار نفره از نجاتگران پایگاه شهید امیراعظم زادسر جمعیت هلال احمر شهرستان خاش به همراه ست نجات جهت رهاسازی مصدومین و فوت‌شدگان به محل اعزام شد.
وی افزود: با حضور تیم نجاتگران در محل حادثه ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه شب گذشته عملیات راهسازی مصدومین و فوتشدگان آغاز شد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش با بیان اینکه دو ساعت عملیات راهسازی به طول انجامید، گفت: این حادثه در کیلومتر ۴۵ محور خاش به زاهدان (منطقه دجنگ) و در اثر برخورد دو خودروی پژو ۴۰۵ با یک خودروی پراید و یک خودروی ام وی ام رخ داد. متاسفانه این حادثه ۷ نفر از سرنشینان را مصدوم و ۶ نفر دیگر را نیز به کام مرگ کشاند.
تصادف خودروی پراید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2022
محاکمه شرکت‌های خودروسازی توسط کاربران به دلیل باز نشدن کیسه هوا در تصادف اخیر خوزستان +ویدئو
وی خاطرنشان کرد: تیم اعزامی پایگاه امداد و نجات اسکل آباد خاش پس از ارزیابی حادثه، طی عملیاتی دو ساعته راهسازی ۴ نفر از فوت‌شدگان را به اتمام رساندند.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش بیان کرد: مصدومین این حادثه جهت دریافت خدمات درمانی و رسیدگی بیشتر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و اجساد متوفیان نیز پس از اتمام عملیات راهسازی تحویل نیروی انتظامی شد.
هاشمزهی افزود: شهروندان در شرایط اضطراری می‌توانند برای درخواست کمک و یا دریافت خدمات تخصصی و امدادی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با شماره ۱۱۲، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته تماس حاصل نمایند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала