لاوروف: اظهارات آمریکا درباره تهیه فیلم توسط روسیه برای "حمله" به اوکراین مزخرف است

© Sputnik / Press service of the Ministry of Foreign affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: اظهارات آمریکا درباره تهیه فیلم توسط روسیه برای "حمله" به اوکراین مزخرف است
لاوروف: اظهارات آمریکا درباره تهیه فیلم توسط روسیه برای حمله به اوکراین مزخرف است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2022
اشتراک
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اظهارات آمریکا مبنی بر اینکه روسیه در حال آماده سازی ویدئوهای تحریک آمیز برای حمله به اوکراین است را مزخرف خواند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف در خصوص شایعات درباره فیلم حمله روسیه به اوکراین اظهار داشت: "این به من مربوط نیست که حدس بزنم چرا همکاران غربی ما می توانند در شرایط مدرن شگفت زده شوند. آنها با یا بدون دلیل، عمدتاً بدون دلیل، یا به دلایلی که خودشان ابداع می کنند، شگفت زده می شوند. من اینجا خواندم، برخی از اظهارات وزارت خارجه امریکا را در اینترنت نگاه کردم مبنی بر اینکه روسیه در حال تهیه فیلم های جعلی که حمله نظامیان اوکراینی به دونباس را نشان می دهد. من نمی‌دانم، ماهیت توهم‌آمیز این گونه جعل‌ها که هر روز تعداد آن‌ها بیشتر می‌شود، برای هر فردی که کم و بیش با سیاست آشنا باشد، آشکار است."
پیش از این لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفته بود که، غرب می خواهد اوکراین را به ناتو بکشاند، اما این امر امنیت این ائتلاف را تقویت نمی کند، بلکه تنها روابط غرب با روسیه را تضعیف می کند.
لاوروف : روسیه به دنبال رویارویی با آمریکا نیست، ولی تحرکات آمریکا را بی پاسخ نمی گذارد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2022
لاوروف: آمریکا و غرب به صورت هیستریک موضوع تهدید روسیه علیه اوکراین را توسعه می دهند
لاوروف گفت: "هر بار مشخص می شود که خطی که آنها (کشورهای ناتو) باید از آن دفاع کنند بیشتر به سمت شرق پیش می رود. حالا او به اوکراین نزدیک شده است. آنها می خواهند این کشور را هم به آنجا بکشانند. اگرچه برای همه روشن است که اوکراین آماده نیست و هیچ کمکی به تقویت امنیت ناتو نخواهد کرد."

به گفته وی، این امر روابط بین غرب و روسیه را واقعا تضعیف خواهد کرد، زیرا نقض آشکار تعهد سیاسی رسمی ای است که روسای جمهور ایالات متحده و سایر کشورهای عضو ناتو به عهده گرفته اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала