خوراکی های خوشمزه و ایده آل برای مقابله با سرماخوردگی و ویروس ها

CC BY 2.0 / LWYang / Natto (fermented soybean) sushiسوشی از لوبیای ناتتو
سوشی از لوبیای ناتتو - اسپوتنیک ایران, 1920, 12.01.2022
Telegram
دکتر نورژاخان متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد که خوردن ماهی، کلم ترش و محصولات پروتئینی احتمال سرماخوردگی را کاهش می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، دکتر نورژاخان در مقاله ای می نوسید : مصرف برخی از انواع ماهی و همچنین لبنیات خطر ابتلا به سرماخوردگی را در زمستان کاهش می دهد.به گفته وی، در روزهای سرد بدن به ویژه به یک رژیم غذایی متنوع و سالم نیاز دارد. رژیم غذایی باید شامل ماهی های غنی از ویتامین D باشد: ماهی قزل آلا، ماهی آزاد، ماهی تن، ساردین.فرآورده های شیر تخمیر شده سرشار از پروبیوتیک ها و لاکتوباسیل ها را بیشتر مصرف کنید.
اگر از سرما متنفرید، این کارها را انجام دهید  - اسپوتنیک ایران, 1920, 14.12.2021
اگر از سرما متنفرید، این کارها را انجام دهید
کلم ترش نیز باید در منوی زمستانی باشد. کلم های قرمز و ترش، مقدار زیادی ویتامین در آن تشکیل می شود، به ویژه اسید اسکوربیک و پروبیوتیک ها. به غذاهای پروتئینی از جمله پروتئین حیوانی بیشتر توجه کنید. این مواد، آمینو اسیدهای زیادی در اختیار ما قرار می دهد که برای ایمنی مهم هستند. او افزود که همچنین مهم است که سبزیجات و میوه های تازه را بسیار مصرف کنید. این متخصص در جمع بندی این مقاله می گوید: "هرچه بهتر فکر کنید و رژیم غذایی خود را متنوع کنید، احتمال سرماخوردگی در فصل سرما کمتر می شود."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала