سخنگوی سابق ناتو از "پیروزی کوبنده" پوتین بر آمریکا خبر داد

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر سخنگوی سابق ناتو از "پیروزی کوبنده" پوتین بر آمریکا خبر داد
سخنگوی سابق ناتو از پیروزی کوبنده پوتین بر آمریکا خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.01.2022
اشتراک
نماینده سابق ناتو در مسکو در مورد "پیروزی کوبنده" روسیه بر غرب صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، گری تاباخ فرستاده سابق ناتو در مسکو در ویدئویی که در کانال یوتیوب SobiNews منتشر شد، گفت: ولادیمیر پوتین رهبر روسیه، در رقابت ژئوپلیتیکی با ایالات متحده و دیگر کشورهای غربی پیروز شده است و آنها را "با یک امتیاز کوبنده" شکست داده است.
به گفته نماینده سابق اتحاد آتلانتیک شمالی (ناتو)، کی یف با حمایت از جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده، اشتباه می کند، زیرا این سیاستمدار اغلب در مقابل روسیه تسلیم می شود.
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.01.2022
پیشنهاد مطرح شده در آمریکا: فشار بر ایران برای وادار کردن روسیه و چین به احترام به بایدن
تاباخ گفت که در طول کار بایدن، تحریم‌ها بر روی پروژه نورد استریم-۲ برداشته شد و واشنگتن نیز از عرضه هواپیماهای بدون سرنشین به اوکراین خودداری کرد.
در همان زمان، بایدن در ابتدای این دوره قول داد که با روسیه "همکاری نکند" و محدودیت هایی را بر مسکو اعمال کند. اکنون جیک سالیوان مشاور امنیت ملی ایالات متحده، بر لزوم اعطای ضمانت‌ های امنیتی به روسیه تاکید دارد.
سخنگوی سابق ناتو افزود: بایدن با تولید گاز و نفت در ایالات متحده مخالف است و باعث کمبود سوخت می شود. به گفته او، این به روسیه فرصتی می دهد تا با افزایش تقاضا برای منابع انرژی خود را "غنی" کند. تاباخ با اشاره به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، گفت: او همه چیز را به دست آورد، همه را با دستان خودمان کنار زد.
پیش از این، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو گفته بود که ناتو متعهد به گفتگوی مثمر ثمر با روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала