با این روش بعد از یک دوره پرخوری، خوش فرم شوید

© Depositphotos / Puhhhaبدین روش بعد از یک دوره پرخوری، خوش فرم شوید
بدین روش بعد از یک دوره پرخوری، خوش فرم شوید  - اسپوتنیک ایران, 1920, 07.01.2022
Telegram
تاتیانا دیک متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد که بعد از روزهای جشن سال نو، خوردن غذاهای شور را کنار بگزارید و فورا روی ترازو نروید.
به گزارش اسپوتنیک، متخصص تغذیه در روسیه تاتیانا دیک، در مقاله ای می نویسد که چه اصولی را برای خوش فرم کردن و لاغری بدن بعد از جشن های سال نو میلادی باید رعایت شود. به گفته او، به هیچ وجه نباید رژیم غذایی گرسنگی و همچنین رژیم معروف روسی که در ان فقط گندم سیاه می خورند را انجام دهید. این متخصص می گوید: "به اندازه کافی پرخوری روزهای قبل استرس زا خواهد بود. بنابراین فورا بر روی ترازو قرار نگیرید. بهتر است پس از چند روز هنگام صبح که تورم ناشی از غذاها و نوشیدنی ها از بین رفته خود را وزن کنید".
او اضافه کرد که پس از یک مهمانی باید به اندازه کافی مایعات بنوشید، از خوردن غذاهای دودی و شور پرهیز کنید. علاوه بر این، شما باید سبزیجات و میوه های حاوی فیبر بخورید که به بهبود هضم کمک می کند و به دفع غذای "سنگین" کمک می کند. این متخصص در پایان خاطرنشان کرد: می توانید میان وعده ای با ماست یا نوشیدنی کفیر میل کنید که باعث بهبود دستگاه گوارش نیز می شود.
این خوراکی های لاغری را نخورید  - اسپوتنیک ایران, 1920, 27.12.2021
این خوراکی های لاغری را نخورید
شایان ذکر است، به تازگی، رژیم های غذایی که در اینترنت به طور گسترده ای منتشر شده است بر این اساس است که "برای چند روز" به طور متناوب غذا نخورند. تا امروز، اطلاعات محدودی در مورد اثر گرسنگی متناوب در مقابل رژیم های غذایی سنتی که هدف آنها کاهش کالری دریافتی است، وجود دارد. اما مطالعه جدید توسط گروهی از فیزیولوژیست های دانشگاه بات بریتانیا ثابت می کند که گرسنگی متناوب به کاهش وزن کمک نمی کند. دانشمندان برای تحقیقات خود افراد را به سه گروه تقسیم کردند:
گروه 1: گرسنگی مداوم (در طول روز) را انجام می داند و روز بعد از آن 50% کمتر از حد معمول غذا خورد.
گروه 2: گرسنه نماند، اما میزان کالری دریافتی روزانه را 25% کاهش داد.
گروه 3: همچنین به گرسنگی متناوب پایبند بودند، اما روز بعد 100% کالری همیشگی خود را خورند.
شرکت کنندگان هر سه گروه در شروع مطالعه به طور متوسط ​​حدود 2000 تا 2500 کیلوکالری در روز مصرف می کننند. طی یک دوره سه هفته ای، دو گروه محدود کالری (1،2) این میزان را به طور متوسط ​​از 1500 تا 2000 کیلوکالری کاهش دادند.
در نتیجه، گروه 2 طی سه هفته 1.9 کیلوگرم وزن کم کرد، اسکن بدن نشان داد که این کاهش تقریباً به طور کامل با کاهش چربی بدن همراه است. گروه یک به میزان 1.6 کیلوگرم وزن کم کرد، اما تنها نیمی از این کاهش به دلیل کاهش چربی بدن بود، بقیه توده عضلانی بود. کاهش وزن در گروه 3 تقریباً اتفاق نیفتاد، زیرا تنها چند روز گرسنگی کشیدند و دوباره به روال معمول برگشتند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала