واکنش ایلان ماسک به انتقادها: کیهان گنجایش میلیاردها ماهواره را دارد

© REUTERS / Bobby Yipواکنش ایلان ماسک به انتقادها: کیهان گنجایش میلیاردها ماهواره را دارد
واکنش ایلان ماسک به انتقادها: کیهان گنجایش میلیاردها ماهواره را دارد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2021
اشتراک
ایلان ماسک به انتقادات جوزف اشباکر در این خصوص که اکنون ایلان ماسک با توجه به شرایط بحران، قوانین خود را در فضا تعیین می کند، پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک رئیس شرکت آمریکایی اسپیس ایکس در مصاحبه ای با فایننشال تایمز، درباره انتقاد جوزف اشباکر مدیر کل آژانس فضایی اروپا از ماهواره های استارلینک اظهار نظر کرد. به گفته مدیر کل آژانس فضایی اروپا، شرکت ما که ماهواره های قابل استفاده مجدد ندارد، سیستم ماهواره ای جهانی خود را برای دسترسی به اینترنت پرسرعت باند پهن ندارد و به دلیل خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در بحران است دچار مشکل شده است، اکنون ایلان ماسک با توجه به شرایط بحران شرکت ما، قوانین خود را در فضا تعیین می کند. ایلان ماسک در پاسخ به انتقاد جوزف اشباکر گفت: کیهان فوق‌العاده عظیم است و ماهواره‌ها کوچک هستند. اینطور نیست که بتوانیم بگوییم به نحوی برای کسی مانع ایجاد کرده ایم. ایلان ماسک، میلیاردر و مهندس آمریکایی با اشاره به اینکه فضای کافی برای ده ها میلیارد ماهواره زمین وجود دارد، گفت: ما کسی را آزار نمی دهیم و قرار نیست این کار را انجام دهیم. فضا گنجایش میلیاردها ماهواره را دارد.
چینی ها ایلان ماسک را سرزنش کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2021
چینی ها ایلان ماسک را سرزنش کردند
در اوایل دسامبر، چین سندی را به سازمان ملل ارائه کرد که در آن درباره تهدید سیستم ماهواره ای جهانی دسترسی به اینترنت پرسرعت استارلینک گزارشی را تهیه کرده بود. در این بیانیه ادعا شده است که در 1 ژوئیه و 21 اکتبر، ایستگاه مداری چینی تیانگونگ از برخورد احتمالی با فضاپیمای اسپیس ایکس، بیزینس من آمریکایی ایلان ماسک جلوگیری کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала