ورود مسافر غیر ایرانی از فرانسه، دانمارک و نروژ به ایران ممنوع شد

© Photo / IRNAفرودگاه امام خمینی تهران
فرودگاه امام خمینی تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.12.2021
اشتراک
پذیرش مسافران با تابعیت غیر ایرانی که در ۱۴ روز گذشته در یکی از کشورهای فرانسه، انگلیس، دانمارک و نروژ اقامت داشته یا به‌ طور "ترانزیت" در کشورهای فوق بوده‌اند، تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، روابط عمومی هواپیمایی هما اعلام کرد با هدف افزایش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در کشور، مسافران ورودی در پروازهای بین المللی به ایران با داشتن شرایط جدید می‌توانند به ایران سفر کنند.
بر اساس این گزارش، پذیرش مسافران با تابعیت غیر ایرانی که در ۱۴ روز گذشته در یکی از کشورهای فرانسه، انگلیس، دانمارک و نروژ اقامت داشته و یا به‌ طور ترانزیت در کشورهای فوق بوده‌اند، تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نیست. مسافران دیپلمات از این مقررات مستثنی هستند.
ورود مسافران افغانستانی به ایران از مرز دوغارون ممنوع شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.12.2021
ورود مسافران افغانستانی به ایران از مرز دوغارون ممنوع شد
هم چنین تمامی مسافران بالای ۱۳ سال در پروازهای ورودی به ایران باید در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز آزمایش PCR را انجام داده و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.
مسافران بالای ۱۲ سال با تابعیت غیر ایرانی علاوه بر تست PCR، باید دارای کارت واکسیناسیون کرونا به زبان انگلیسی بوده و از آخرین نوبت تزریق واکسن ۱۴ روز گذشته باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала