افشاریان: فیفا شوخی ندارند و ما را موظف به ورود خانم‌ها به ورزشگاه کرده

© Sputnik / Mazyar Asadiزنان در استادیوم
زنان در استادیوم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.12.2021
اشتراک
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد؛ فیفا ما را موظف کرده خانم‌ها به ورزشگاه بیایند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرورزشی، خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال لیگ برتر و تیم ملی ایران گفت: فیفا کشور ما را موظف کرده خانم‌ها در ورزشگاه برای تماشای مسابقات حضور یابند که در سفر اخیر رئیس فدراسیون فوتبال به قطر مجدد این مهم مورد تاکید قرار گرفت.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران از دوستان از جمله صاحب‌نظران، قلم بدستان و اصحاب رسانه خواست برای تحقق این مهم کمک کنند.
افشاریان با بیان اینکه بر اساس بافت فرهنگی ایران تمهیدات لازم از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و هیئت‌های فوتبال استان‌ها اتخاذ می‌شود، افزود: دوستان کمک کنند این مهم با قوام بیشتری محقق شود تا خواسته فیفا در این زمینه برای حضور بانوان در ورزشگاه برای تماشای مسابقات فوتبال عملی شود.
وی اضافه کرد: فیفا با هیچ کسی شوخی ندارد و اکنون باید با همکاری و تعامل به استقبال این موضوع برویم و از دوستان تقاضا می‌شود در این زمینه کمک کنند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با توجه به اینکه در فدراسیون قبلی، فیفا خیلی اصرار مبنی بر تصویب اساسنامه داشت و این مهم مدون با اصلاحاتی که شد مورد تایید فیفا قرار گرفت.
پافشاری فیفا برای حضور زنان در ورزشگاه های ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2020
پافشاری فیفا برای حضور زنان در ورزشگاه های ایران
افشاریان با بیان اینکه این اساسنامه در مجمع فوتبال به تصویب رسیده است گفت: دولت قبلی قول داده بود که مجلس آن را تصویب کند با توجه به اینکه نزدیک به یکسال از این مهم گذشته است و مهلت فیفا رو به اتمام است انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی ایران به ویژه کمیسیون‌های فرهنگی و ورزشی در تصویب این اساسنامه سریع اقدام کند و ان‌شاءالله با برد شیرین تیم ملی و صعود بسیار سریع آن، اساسنامه تکمیل شود تا مردم و جامعه ورزشکاران خوشحالی خود را مضاعف کنند تا خدای نکرده برای فوتبال کشور مشکلی پیش نیاید.
وی بیان کرد: بدون شک دشمنان در ایجاد مشکل برای فوتبال کشور خوشحال می‌شوند که از مجلس انقلابی توقع می‌رود به این مهم توجه ویژه کند.
وی همچنین با اشاره به افزایش ۴۰۰ درصدی دستمزد داوران در لیگ‌های مختلف فوتبال تصریح کرد: این افزایش برای تمام سطوح داوری در نظر گرفته شده است که این مهم با پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال و همراهی هیئت رئیسه مصوب شد و بدون شک جامه عمل پوشانده می‌شود.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران از پرداخت دستمزد داوران فوتبال در لیگ‌های مختلف تا ۱۰ روز آینده خبر داد و بیان کرد: تا ۱۰ روز آینده دستمزد بخش زیادی از داوران نیم فصل لیگ‌ها فوتبال با دستمزد جدید پرداخت می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала