کم کالری ترین خوراکی برای روس ها

© Fotolia / Travelbookبرای لاغر شدن سریع پوست این میوه را بخورید
برای لاغر شدن سریع پوست این میوه را بخورید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
اشتراک
برای کسانی که در روسیه زندگی می کنند، با توجه به سبد غذایی این کشور، لوبیا سبز کم کالری، سرشار از ویتامین و به راحتی قابل هضم است.
به گزارش اسپوتنیک، آناستازیا تاراسکو، متخصص تغذیه و غدد درون ریز در روسیه اعلام نمود که لوبیا سبز سرشار از خواص مفید است و حامیان سبک زندگی سالم می توانند به راحتی از این خوراکی استفاده کنند.
لوبیا سبز یکی از سبزیجات مورد علاقه برای یک زندگی سالم است، زیرا کالری کمی دارد (تنها حدود 18 کیلو کالری در 100 گرم)، به راحتی قابل هضم (بر خلاف سایر انواع لوبیا و حبوبات)، حاوی مقدار زیادی ویتامین و عناصر کمیاب است.
لوبیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2019
کاهش چربی شکم با لوبیا و عدس
استفاده از آن در غذای دارویی و کودک توصیه می شود و به ویژه برای زنان در سنین باروری توصیه می شود، زیرا حاوی مقدار زیادی اسید فولیک است که به عملکرد طبیعی دستگاه تناسلی کمک می کند و نقش کلیدی در رشد و نمو دارد. تاراسکو گفت: جنین در دوران بارداری.
همچنین لوبیا سبز حاوی مقادیر زیادی ویتامین های گروه B، نیاسین، ویتامین C است که در بین عناصر کمیاب، پتاسیم، آهن، مس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آهن و مس در خون سازی نقش دارند، بنابراین استفاده از لوبیا سبز ضروری می باشد. برای پیشگیری از کم خونی مفید است. علاوه بر این، لوبیا مقدار زیادی فیبر را دوست دارد. با گوشت، سبزیجات و محصولات کربوهیدراتی ترکیب خوراکی عالی را تولید می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала