سازمان پدافند غیرعامل ایران: آمریکا جنگ هیبریدی را با ما شروع کرده است

CC BY 4.0 / IRNA / سازمان پدافند غیرعامل ایران: آمریکا جنگ هیبریدی را با ما شروع کرده است
سازمان پدافند غیرعامل ایران: آمریکا جنگ هیبریدی را با ما شروع کرده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2021
اشتراک
رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران اظهار داشت که کشورش به سقف بازدارندگی در حوزه نظامی در برابر ایالات متحده رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران عنوان کرد: در حوزه پدافند غیر عامل امروز شاهد تغییر ماهیت تهدید هستیم، آمریکایی‌ها در حوزه نظامی گزینه‌ای ندارند و ما به سقف بازدارندگی رسیدیم و همین مسئله موجب شده تا دشمن در عرصه دیگری در قالب جنگ ترکیبی به مقابله با ما بپردازد. در این نوع مقابله جنگ در لایه‌های استفاده از شبکه‌های اجتماعی شکل می‌گیرد و جنگ در قالب تهدید اقتصادی و سایبری خود را نشان می‌دهد.
فیروزآبادی: اخلال در پمپ بنزین ها توسط عامل خارجی بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2021
فیروزآبادی: اخلال در پمپ بنزین ها توسط عامل خارجی بود
سردار جلالی افزود: آمریکایی ها یک جنگ و عرصه جدیدی از نبرد را که به جنگ هیبریدی معروف است با ما شروع کرده اند. این جنگ شامل  ترکیبی از مولفه های فناورانه است که امکان تبدیل کردن آن به فشار اعتراض و قطع سرویس‌های مورد نیاز مردم  را دارد به طوری که پلی بین فناوری، سرویس و زیرساخت و انتقال به حوزه  زندگی مردم است. بنابراین این جنگ سه بعد اساسی دارد که باید به آن توجه کنیم.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران بیان داشت: ما در بعد فناورانه باید پایداری و امنیت سیستم را در دستور کار قرار دهیم. دستگاه‌های خدماتی و سرویس دهنده باید هشدارهای پدافند غیرعامل را جدی تلقی کنند که در این زمینه دقت عمل دوستان می تواند بسیار موثر باشد. به طور مثال بیمارستان‌های ما باید مولد اضطراری برق داشته باشند و قابل قبول نیست که یک بیمارستانی با قطع برق خدماتش دچار اخلال شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала