گزارش و تحلیل

ایران رکورد روسیه در نجات زیردریایی را از آن خود کرد

© Sputnik / Shiva Abshenasایران رکورد روسیه در نجات زیردریایی را از آن خود کرد
ایران رکورد روسیه در نجات زیردریایی را از آن خود کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.08.2021
اشتراک
در پنجمین روز از رقابت‌های نظامی بین‌المللی غواصی عمق بندر کنارک، جمهوری اسلامی ایران در آیتم نجات زیردریایی مغروق که رکورد دار آن کشور روسیه بود درخشید.

در پنجمین روز از رقابت‌های نظامی بین‌المللی غواصی عمق بندر کنارک که با حضور تیم های خارجی انجام می شود، جمهوری اسلامی ایران در آیتم نجات زیردریایی مغروق که رکورد دار آن کشور روسیه بود درخشید و با ۲۰ ثانیه اختلاف نسبت به تیم روسیه این آیتم را با موفقیت پشت سر گذاشت و رکورد دار جدید نجات زیردریایی مغروق در جهان شد.

اظهار رضایت شرکت کنندگان از مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2021
گزارش و تحلیل
اظهار رضایت شرکت کنندگان از مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان

ماهیت این بخش از مسابقات شبیه سازی زیردریایی دچار آسیب است و سرعت و نحوه امداد رسانی در زیر دریا به آن توسط شرکت کنندگان، مورد قضاوت و رقابت قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار اسپوتنیک در تهران پنجمین روز مسابقات بین المللی غواصی عمق بندرکنارک با حضور ورزشکاران خارجی آغاز شد.

در پنجمین روز این رقابت ها تیم  هند در آیتم امداد و نجات و کمک به غواص مصدوم، تیم ایران در آیتم کمک به زیردریایی مغروق، تیم روسیه در آیتم فلنچ، تیم سوریه در آیتم نجات به کشتی مغروق، تیم چین  در آیتم ترازو و تیم ونزوئلا در آیتم کمک به زیردریایی مغروق به رقابت می پردازند.

لازم به ذکر است  قبل از شروع رقابت روزانه،  تیم ها و مسئولین برگزاری مسابقات در بدو ورود به محل برگزاری این رقابت ها به لحاظ سلامتی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

شایان‌ توجه است که ورزشکاران شرکت کننده در این  دوره از مسابقات از تاریخ یکم شهریور ماه لغایت یازدهم شهریور ماه ۱۴۰۰ در منطقه کنارک به رقابت می پردازند و در روز پایانی تیم قهرمان معرفی خواهد شد.

در پنجمین روز این رقابت ها احسان سنجابی عضو تیم غواصی عمق نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آیتم امروز ما  نجات زیر دریایی مغروق بود،اظهار داشت:

ماهیت این آیتم شبیه ساز زیر دریایی است که دچار آسیب شده و در زیر دریا نیاز به امداد دارد.

مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2021
مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان + عکس

وی ادامه داد: این آیتم به نحوی است که ما باید در ابتدا لوله هوا را به شبیه ساز متصل کنیم و در ادامه کپسول های اکسیژن را به این سازه ها برسانیم تا  به افرادی که در شبیه ساز زیر دریایی نیاز به کمک دارند امداد رسانی شود.

احسان سنجابی با بیان اينکه تیم غواصی عمق ارتش ایران آیتم کمک به زیر دریایی مغروق را با موفقیت پشت سر گذاشت،افزود:

امروز تیم ما با ۲۰ ثانیه اختلاف نسبت به تیم روسیه این آیتم را با موفقیت پشت سر گذاشت و ما از این حیث در این آیتم رکوردار هستیم.

وی خاطر نشان کرد: آیتم امروز را توانستیم با زمان ۲دقیقه و ۱۰ ثانیه با پایان رسانیم و با توجه به‌ اینکه فردا  روز پایانی مسابقات است نیاز داریم تا با تلاش بیشتر و غیرت ایرانی  قهرمانی را از آن کشور عزیزمان کنیم.

گفتنی است احسان سنجابی عضو تیم غواصی عمق جمهوری اسلامی ایران پدیده مسابقات بین‌المللی غواصی  نوشهر ۲۰۱۸ و رکورددار بخش‌های جوشکاری و برشکاری زیر آب در جهان می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала