معرفی روش افراطی برای افزایش طول عمر مردان

© AP Photo / Jacquelyn Martinمعرفی روش افراطی برای افزایش طول عمر مردان
معرفی روش افراطی برای افزایش طول عمر مردان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2021
اشتراک
دانشمندان نیوزیلند مشخص کردند که از بین بردن اندام های تولید مثل در گوسفندان به افزایش طول عمر آنها کمک می کند.

به گزارش اسپوتنیک، متخصصان بعید نمی دانند که از بین بردن اندام جنسی بتواند روش بنیادینی باشد اما به افزایش طول عمر مردان کمک خواهد کرد. این مطالعات در مجله... منتشر شده است.

خاطر نشان می شود که در پستانداران عموما ماده، عمر بیشتری نسبت به نرها دیده می شود. در عین حال دامداران و محققین متوجه شدند که از بین بردن اندام جنسی در گوسفند نر طول عمر آنرا ۶۰درصد افزایش می دهد. با این حال، مکانیسم های اساسی طول عمر مشخص نیستند.

دانشمندان نیوزیلندی برای درک آنچه که در سطح دی ان ای اتفاق می افتد، با استیو هوروات متخصص ژنتیک آمریکایی که ساعت اپی ژنتیک را اختراع کرده است، همکاری کردند. این ساعت روشی برای اندازه گیری سن بیولوژیکی با استفاده از تجزیه و تحلیل دی ان ای در اختیار می گذارد.

دانشمندان افزایش نامحدود طول عمر را رد کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2021
دانشمندان افزایش نامحدود طول عمر را رد کردند

محققین از این موارد پیری بیولوژیکی را بر اساس برچسب های شیمیایی اندازه گیری کردند. مشخص گردید که میزان پیری در قوچ هایی که اندام جنسی شان از بین رفته است در مقایسه با دیگر انواع کندتر است.

مطالعات دیگر نشان می دهد که از بین رفتن اندام جنسی باعث افزایش طول عمر جانداران آزمایشگاهی، گربه های خانگی و سگ ها می شود. علاوه بر این در قرن های ۱۹ و بیست خواجه های دربار پادشاهان کره بیش از مردان دیگر عمر می کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала