مراسم عروسی با داماد کرونایی در هند +ویدئو

© AFP 2023 / Franck Fifeبرگزاری مراسم پرجمعیت ترحیم و عروسی ، دلیل اصلی شیوع کرونا در کردستان ایران
برگزاری مراسم پرجمعیت ترحیم و عروسی ، دلیل اصلی شیوع کرونا در کردستان ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2021
اشتراک
یک مرد هندی با وجود ابتلا به کرونا مراسم ازدواج خود را برگزار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از ازدواج یک زوج هندی، با وجود شیوع بالای ویروس کرونا در هند و همچنین ابتلای داماد به کرونا، در فضای مجازی منتشر شده است که مورد انتقاد کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от euronews persian (@euronews_persian)

گفته شده است که این مراسم در راتلم، ایالت مادیا پرادش در همد هند و با اجازه دولت برگزار شده است. حاضرین از جمله عروس و داماد با لباس حفاظت شخصی ضد کرونا و ماسک زده ظاهر شدند و مراسم طبق آیین مرسوم در هند برگزار گشته است. به گفته پدر داماد، پسرش چند روز پیش از عروسی به بیماری کرونا مبتلا شده بود اما علامتی نداشت.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Khabaronline | خبرآنلاین (@khabaronlinee)

کاربران زیادی این اتفاق را مورد نقد قرار دادند و آن را اشتباه محض می‌دانند. این کاربران عنوان می‌کنند بهتر بود مراسم ازدواج با تاخیر برگزار شود نه در شرایط کرونایی و بدتر از آن مبتلا بودن داماد به کرونا! آنها همچنین عنوان می‌کنند که خانواده عروس و داماد و همین‌طور دولت هند نباید اجازه برگزاری این مراسم را صادر می‌کرد. کاربرانی با کنایه و تمسخر عنوان می‌کنند شاید داماد احتمال داده است که از ویروس کرونا بمیرد به همین خاطر نخواسته آرزو به دل بماند. برخی از این کاربران هم برای تازه عروس دلسوزی کردند و از اینکه زندگی او با کرونا شروع شده است، با او همدردی کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала