واکنش وزارت خارجه روسیه به فایل صوتی ظریف: ما موضع رسمی ایران در این باره را مدنظر می گیریم

© Sputnik / Akbar Sharifiniaragh واکنش وزارت خارجه روسیه به فایل صوتی ظریف: ما موضع رسمی ایران در این باره را مدنظر می گیریم
 واکنش وزارت خارجه روسیه به فایل صوتی ظریف: ما موضع رسمی ایران در این باره را مدنظر می گیریم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2021
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای درباره فایل صوتی منتشر شده ظریف اعلام نمود که ما موضع رسمی ایران در این باره را در نظر می گیریم.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در خصوص نوار صوتی منتشر شده وزیر امور خارجه ایران گفت که ما موضع رسمی ایران را در این باره مد نظر می گیریم.

ظریف از مشکلات موجود در پرداخت حق عضویت ایران به سازمان ملل خبر داد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2021
ظریف: از مکر مکاران و سرزنش سرزنش کنندگان بیمی ندارم

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، تفسیر این فایل درز کرده در میان مذاکرات در حال انجام در وین بین کشورهای شرکت کننده در توافق هسته ای ایران و آمریکا " فقط به کارها آسیب می رساند، این نیز یک واقعیت است." مسکو نیز به نوبه خود به تلاش های خود برای احیای برجام ادامه خواهد داد.

زاخارووا تاکید کرد که روسیه "منافع یا شرکای خود" را معامله نمی کند و ترجیح می دهد "اساساَ بر اساس اعمال آنها قضاوت کند، نه بر اساس برخی اظهارات نسنجیده یا غیر قابل قبول عمل نمی کنیم".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала