اظهارات دریادار آمریکایی درباره روسیه ترس به دل ژاپنی‌ها انداخت

© AP Photo / Charlie Riedelاظهارات دریادار آمریکایی درباره روسیه ترس به دل ژاپنی‌ها انداخت
اظهارات دریادار آمریکایی درباره روسیه ترس به دل ژاپنی‌ها انداخت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2021
اشتراک
اظهار نگرانی رئیس فرماندهی راهبردی نیروهای مسلح آمریکا در خصوص زرادخانه هسته‌ای روسیه با واکنش کاربران ژاپنی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان سایت خبری "ژاپن یاهو نیوز" پس از سخنان دریادار چارلز ریچارد، رئیس فرماندهی راهبردی نیروهای مسلح آمریکا در خصوص زرادخانه هسته‌ای روسیه اظهار نگرانی کردند.

ضعف زرادخانه هسته ای آمریکا با روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2021
ضعف زرادخانه هسته ای آمریکا در برابر روسیه

ریچارد در جلسه استماع سنا اظهار داشته بود که واشنگتن نگران عدم اطمینان در مورد اندازه و مکان زرادخانه روسیه، از جمله آخرین سیستم‌های این کشور است.

کاربر ژاپنی "Nij" نوشت: اگر جنگ جهانی سوم آغاز شود، طرفی که در آستانه شکست قرار دارد، قطعاً از سلاح هسته‌ای استفاده خواهد کرد. سخنان انیشتین مبنی بر اینکه مردم در جنگ جهانی چهارم با چوب و سنگ خواهند جنگید، به واقعیت مبدل خواهد شد.

فردی با نام کاربری "Mas" می‌نویسد: جنگ شر است. تعیین تعداد سلاح‌های قتل عجیب است. در ابتدای جنگ، به قوانین احترام گذاشته می‌شود، اما سپس همه آنها را فراموش می‌کنند، بنابراین برخی معتقدند که هیچ قانونی در جنگ وجود ندارد. به هر حال، در اختیار داشتن سلاح‌های هسته‌ای خوب است، اما امیدوارم از آنها استفاده نشود.

کاربری با نام "https110" نوشته است: از آنجا که سلاح‌های هسته‌ای یک نیروی بازدارنده هستند، ژاپن با ارتش کوچک خود باید موشک‌های هسته‌ای زیادی داشته باشد. برای ساخت ناوهای هواپیمابر هسته‌ای، زیردریایی‌ها و اولین جنگنده‌های هسته‌ای جهان باید از فناوری عالی ژاپنی استفاده شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала