ضعف زرادخانه هسته ای آمریکا در برابر روسیه

© AP Photo / Charlie Riedelضعف زرادخانه هسته ای آمریکا با روسیه
ضعف زرادخانه هسته ای آمریکا با روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2021
اشتراک
ژنرال جک کین معاون سابق ستاد ارتش ایالات متحده آمریکا، از کمبودهای جدی در زرادخانه هسته ای این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، ایالت متحده آمریکا، از کمبودهای جدی در زرادخانه هسته ای این کشور در مقایسه با روسیه زجر می رد.  

 دریاسالار آمریکایی: جنگ هسته ای با چین یا روسیه یک چشم انداز واقعی است
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2021
گزارش و تحلیل
دریاسالار آمریکایی: جنگ هسته ای با چین یا روسیه یک چشم انداز واقعی است

این مقام در ارتش امریکا گفت: "ما باید زرادخانه هسته ای خود را که ضعیف استت، مدرنیزه کنیم و به مخالفان خود انگیزه ندهیم زیرا آنها می توانند از نقاط ضعفی که در زرادخانه هسته ای ما می بینند استفاده کنند."

وی تأیید کرد که در واقع، ایالات متحده "نقاط ضعف جدی" در این زمینه دارد. به گفته وی، واشنگتن در مدرن سازی این نوع تسلیحات از مسکو عقب افتاده است، اگرچه اندازه زرادخانه های دو کشور مطابق با پیمان START III  است. روسیه در حال تکمیل یک برنامه ده ساله برای بهبود سلاح های هسته ای است، در حالی که ایالات متحده در وضعیت اسفناکی قرار دارد.

همانطور که ژنرال تأکید کرد، ایالات متحده باید زرادخانه خود را به استانداردهایی برساند که مسکو و پکن را دنبال کند.

کین افزود که ایالات متحده همچنین از روسیه و چین در زمینه درگیری های غیر هسته ای عقب است. واشنگتن نیاز به افزایش تعداد موشک های زمینی و ضد کشتی و همچنین مدرن سازی سلاح های معمولی دارد. ژنرال گفت در صورت عدم انجام این کار: "یک سناریوی هیولایی اتفاق می افتد."

کین متقاعد شده است که نوسازی این سلاح های جنگی یک مسئله فوری است. به نظر وی ، پنتاگون برای سازگاری با شرایط جدید نیاز به تنظیم مجدد توانایی های رزمی خود دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала