پیش‌بینی بالاتر رفتن آمار فوتی‌های کرونا در ایران

© Photo / IRNAخانم سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت
خانم سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2021
اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت ایران با اشاره اعلام کرد تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور به شکل نگران کننده‌ای رو به افزایش است و طی روزهای آتی مطمئنا باید شاهد بالاتر رفتن آمار فوت شدگان بیماری باشیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا،‌ دکتر سیما سادات لاری،‌ گفت: از روزهای نخستین شیوع بیماری کرونا در کشور مقامات بهداشتی بارها بر تاثیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نقش سفرها در گسترش شیوع بیماری تاکید داشتند و متاسفانه با افزایش تردد در جاده‌های کشور در ایام نوروز و کاهش رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی روند ابتلا به بیماری در تمامی استان‌های کشور به جز استان خوزستان افزایشی شده است.

رکورد متوالی ابتلای بیش از 11 هزار نفر به ویروس کرونا در ایران در یک روز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2021
رکورد متوالی ابتلای بیش از 11 هزار نفر به ویروس کرونا در ایران در یک روز

وی افزود: ما شاهد افزایش تعداد شهرستان‌های قرمز به ۴۶ و شهرستان‌های نارنجی به ۱۱۹ شهرستان هستیم. همچنین ۲۴۶ شهرستان در وضعیت زرد و تنها ۳۷ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در کشور به شکل نگران کننده‌ای رو به افزایش است و طی روزهای آتی مطمئنا باید شاهد بالاتر رفتن آمار فوت شدگان بیماری باشیم. شکست بیماری جز با عمل به توصیه‌های بهداشتی میسر نمی‌شود.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران در روزهای اخیر رو به افزایش بوده و از ده هزار نفر در یک روز تجاوز کرده است و همچنین دکتر نادر توکلی، معاون درمان ستاد کرونا استان تهران از افزایش شمار بیماران بدحال کرونا در پایتخت ایران خبر داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала