رکورد متوالی ابتلای بیش از 11 هزار نفر به ویروس کرونا در ایران در یک روز

© Photo / IRNAرکورد متوالی ابتلای بیش از 11 هزار نفر به ویروس کرونا در ایران در یک روز
رکورد متوالی ابتلای بیش از 11 هزار نفر به ویروس کرونا در ایران در یک روز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2021
اشتراک
برای دومین روز متوالی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران از 10 هزار نفر بالا رفت.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اطلاعات و امار منتشر شده در ایران، رکورد متوالی ابتلای بیش از 11 هزار نفر به ویروس کرونا در ایران در یک روز تکرار شد.

واکسن روسی اسپوتنیک وی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2021
ورود پنجمین محموله واکسن روسی کرونا به ایران + ویدئو

پیش از این وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر چه گفتیم و التماس کردیم که صبوری کنید تا ویروس سرکش انگلیسی گسترش پیدا نکند، توجه نکردند، روزهای سختی در پیش است امیدوارم دستاوردهای افتخارآمیز گذشته به سادگی به باد نرود.

پیش از این معاون درمان ستاد کرونا در استان تهران، اقای توکلی بروز موج چهارم کرونا را وابسته به حجم سفرهای صورت گرفته دانست و ادامه داد: نگرانی‌های ما به قوت خود باقی است اما اگر با شرایط خوبی از هفته سوم و چهارم فروردین گذر کنیم شرایط مساعدتر خواهد شد یعنی به مرحله‌ای می رسیم که نگرانی‌ها کاهش می یابد زیرا به موازات شرایط موجود واکسیناسیون هم گسترش می‌یابد و می‌توان به ایمنی جمعی امیدوارتر بود.

 وی با اشاره به اینکه فعلا نگرانی برای تجهیزات بیمارستانی وجود ندارد، افزود: بیشتر نگران پر شدن ظرفیت تخت‌های بخش های ویژه هستیم. از هفته آینده بیمارستان‌ها زیر بار بیماران الکتیو و غیر کووید هم خواهند رفت و همین موضوع باعث نگرانی ما است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала