گزارش و تحلیل

خیانت سینمایی؛ جنگ هسته ای در اوکراین

© Sputnik / Grigory Vassilenko /  مراجعه به بانک تصاویر خیانت سینمایی؛ جنگ هسته ای در اوکراین
خیانت سینمایی؛ جنگ هسته ای در اوکراین   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیلم "خارج از سیم" درباره جنگ در اوکراین و انفجار هسته ای در کی یف در سال ۲۰۳۶ توسط نتفلیکس بصورت دیجیتالی منتشر شد.

اسپوتنیک به نقل از پورتال اوکراینی "استرانا یو ای" می نویسد: جمعه، ۱۵ ژانویه، کمپانی نتفلیکس آمریکا فیلم "خارج از سیم" Outside the Wire را بصورت دیجیتالی منتشر کرد که حوادث آن در اوکراین جنگ زده در سال ۲۰۳۶ اتفاق می افتد.

ارسال سلاح به اوکراین برای جنگ با روسیه - اسپوتنیک ایران
ارسال سلاح به اوکراین برای جنگ با روسیه

اوکراین در حوالی بوداپست فیلمبرداری شد. آندره مانچوک روزنامه نگار اوکراینی چنین تعریف می کند: "حوادث در قلمرو اوکراین در سال ۲۰۳۶ اتفاق می افتد. کشور اوکراین وجود ندارد و دولت نیز وجود ندارد. بین "قرمزها" - شورشیان طرفدار روسیه" که فرمانده گردان آنها ویکتور کووال است و "بسیج" ملی گرای اوکراین جنگ داخلی درگرفته است.

یک بمب هسته ای "کثیف" در کی یف منفجر شد، ساکنان محلی در ویرانه های آخرالزمانی و اردوگاه های پناهجویان مبتلا به وبا بسر می برند، اما به زبان اوکراینی صحیح صحبت می کنند. دیوارهای باقی مانده با نوشته های "زنده باد اوکراین!"، "زنده باد قهرمانان!"، "اوکراین بالای همه!" و "کریمه از آن اوکراین" پوشانده شده است. "نیروهای آمریکایی (نیروهای حافظ صلح) مراقب هستند که اطمینان حاصل کنند که همه اینها به طور نامحدود ادامه یابد.

آنها در موضع مستحکم می نشینند و با هواپیماهای بدون سرنشین مردم را می کشند و بی شرمانه مرگ غیرنظامیان را "تلفات جانبی" می نامند. رهبر زن میهن پرستان اوکراین از ستوان توماس هارپ، اپراتور هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که پس از بیش از بیست سال جنگ چیزی را درک کرده اند، می پرسد که "از دیدن نتایج کار خود چه حسی دارد؟ مردم محلی در اثر جنگ داخلی یتیم نشدند. بمب های شما خانه های آنها را ویران کرده است ... آمریکا با بر پا کردن درگیری در کشور ما می خواهد روسیه را بی ثبات کند."راستش، حتی روبات ها نیز این موضوع را درک می کنند.

جنگ بین روسیه و اوکراین غیر ممکن است - اسپوتنیک ایران
جنگ بین روسیه و اوکراین غیر ممکن است

پنتاگون مخفیانه لئو اندروید فوق العاده هوشمند را بکار می برد. لئو می فهمد که ایالات متحده مسبب و عامل جنگ است. او می گوید: "من باید یک هیولا یعنی خودم و خالق خود - آمریکا را نابود کنم. آمریکا باید درک کند که جنگها باید پایان یابد و من چهره ای از یک جنگ بی پایان هستم."

او می خواست موشک های هسته ای قدیمی شوروی را به واشنگتن پرتاب کند. او در حال برقراری روابط با کووال است که دیگر تابع مسکو نیست و به "شبه نظامیان" اوکراین پیوسته است. آن رهبر زن میهن پرستان اوکراینی با کنایه گفت: "آمریکایی ها خواهند فهمید که " تلفات جانبی" یعنی چه."

در پایان فیلم، اندروید لئو روند پرتاب موشکی مسلح به کلاهک هسته ای برای حمله به آمریکا را فعال می کند، اما در آخرین لحظه ستوان توماس هارپ او را می کشد.

آندره مانچوک روزنامه نگار اوکراینی در بررسی خود به این نتیجه می رسد: فیلم اکشن" خارج از سیم "در ایالات متحده آمریکا منتشر شده است. این یک خیانت بزرگ سینمایی است.

تماشاگران اوکراینی هم اینک در حال هیستری قرار گرفته اند. یکی از دوستان من ، که رویای رفتن از اوکراین به ایالات متحده را دارد ، این فیلم را "تبلیغات چپگرایان" خواند. من تعجب نمی کنم اگر این فیلم در سال ۲۰۳۶ یک پیام نبوی تلقی شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала