پیام رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی ترور محسن فخری زاده

© AP Photo / Ebrahim Norooziپیام رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی ترور محسن فخری زاده
پیام رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی ترور محسن فخری زاده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی ترور محسن فخری زاده پیامی به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این کشور صادر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شفقنا، علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی ترور محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع پیامی به امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این کشور صادر کرد.

واکنش فرمانده سپاه به ترور دانشمند هسته ای ایران - اسپوتنیک ایران
واکنش فرمانده سپاه به ترور دانشمند هسته ای ایران

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند، جناب امیر حاتمی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

خبر ترور ناجوانمردانه برادر خدوم، شهید دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که سال های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقاء توان دفاعی کشور نمود، موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

اینجانب بدین وسیله این ضایعه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، مجموعه وزارت دفاع، نیروهای مسلح و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و اطمینان دارم خون آن شهید که از مدیران و دانشمندان نخبه و متعهد صنعت دفاعی کشور بود، موجب برکات و تقویت بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ.

علی اکبر صالحی

​پیش از این رجا نیوز در گزارشی از ترور محسن فخری زاده، یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی ایران در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) خبر داده بود. پس از آن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء محسن فخری‌زاده موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала