واکنش اسطوره‌های فوتبال ایران به درگذشت مارادونا

© AP Photo / Raad Adaylehواکنش اسطوره‌های فوتبال ایران به درگذشت مارادونا
واکنش اسطوره‌های فوتبال ایران به درگذشت مارادونا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبر شوکه کننده فوت دیگو آرماندو مارادونا واکنش چهره‌های مطرح فوتبال ایران را به همراه داشت.

به گزارش اسپوتنیک، خبر شوکه کننده‌ درگذشت دیه گو آرماندو مارادونا، اسطوره آرژانتینی فوتبال دنیا بر اثر حمله قلبی در ۶۰ سالگی، واکنش چهره‌های مطرح فوتبال ایران را به همراه داشت.

علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در پیامی اینستاگرامی نوشت: رو دستت نخواهد امد.

خداداد عزیزی، مربی فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز نوشت: دنیای فوتبال دیگر مثل تو نخواهد دید نابغه و اسطوره دوست داشتنی دنیای فوتبال.

رسول خطیبی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی کنونی باشگاه فوتبال آلومینیوم اراک در پیامی نوشت: زمانی که در هامبورگ بازی می‌کردم، یک برنامه تلویزیونی در آلمان را می‌دیدم که ماتئوس مهمان آن بود و خاطره‌ای از فینال جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا بین تیم‌های آلمان و آرژانتین تعریف می‌کرد. در این برنامه، تصویری از سه دقیقه پایانی بازی فینال جام جهانی ۹۰ پخش شد که در آن نشان می‌داد ماتئوس تنه به تنه با مارادونا است و از او جدا نمی‌شود. مجری برنامه از ماتئوس پرسید آیا بکن‌بائر، سرمربی تیم از تو خواسته بود این کار را انجام دهی یا دلیل خاصی داشت؟ ماتئوس در آن برنامه تلویزیونی در جواب گفت که من سه دقیقه‌ی آخر کنار مارادونا بودم تا بعد از پایان بازی اولین نفری باشم که پیراهن او را بگیرم. ماتئوس لحظاتی بعد پیراهن مارادونا را در آن برنامه تلویزیونی آلمان نشان داد و گفت هنوز پیراهن مارادونا را نگه داشتم و آن را نشستم چون همیشه می‌خواهم بوی مارادونا را حس کنم.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز در پیامی احساسی در حساب اینستاگرامی خود نوشت: دیه گو مارادونا امروز تمام شد!!! فوتبال دیگر خدا ندارد!!!

مهدی مهدوی‌کیا، سفیر کنونی قاره آسیا در فوتبال پایه با انتشار ویدئویی از پیام‌های فوتبالیست‌های مطرح دنیا برای مارادونا، برای اسطوره فوتبال آرژانتین آرزوی بهترین‌ها را کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала