نظر بشار اسد درباره احتمال تحویل اس 300 یا اس400 به سوریه

© Sputnik / Valeriy Melnikovنظر بشار اسد درباره احتمال تحویل اس 300 یا اس400 به سوریه
نظر بشار اسد درباره احتمال تحویل اس 300 یا اس400 به سوریه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بشار اسد ، رئیس جمهور سوریه ، در مصاحبه با اسپوتنیک در مورد خرید سلاح های روسی گفت که ممکن است لزوماً صحبت در مورد موشک نباشد و اولویت های دیگری نیز در همکاری نظامی کشور وی با روسیه در رابطه با درگیری "در زمین" وجود داشته باشد.

خبرنگار اسپوتنیک از رئیس جمهور سوریه پرسید  : اخیراً هیئتی از روسیه به رهبری یوری بوریسف، معاون نخست‌وزیر  به سوریه سفر کرده است. آیا سوریه علاقه مند به خرید سامانه موشکی ضدهوایی مانند اس-400 است؟ یا شاید اس-300 های بیشتری مورد نیاز باشد؟

اسد از قصد خود برای دیدار با پوتین خبر داد - اسپوتنیک ایران
اسد از قصد خود برای دیدار با پوتین خبر داد

بشار اسد گفت: " دو سال پیش ما شروع به اجرای طرحی برای نوسازی ارتش خود کردیم و بدیهی است که ما قصد داریم این مدرنیزاسیون را با همکاری وزارت دفاع روسیه انجام دهیم ، زیرا از چند دهه قبل ارتش ما کاملاً به سلاح های روسی اعتماد کرده است. اما ما اولویت هایی داریم، لزوماً صحبت از موشک نیست. در حال حاضر ممکن است اولویتهای دیگری در رابطه با جنگ "روی زمین" وجود داشته باشد. ما یک برنامه کامل داریم، اما باید طبق اولویت ها عمل کنیم. ما معمولاً در مورد جزئیات برنامه های نظامی خود صحبت نمی کنیم، اما به طور کلی، همانطور که گفتم، این موضوع مربوط به نوسازی ارتش در همه جنبه ها است.


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала