هنیه: موشک‌های مقاومت تا تل ‌آویو و فراتر از آن هم می روند

© AP Photo / Adel Hana هنیه: موشک‌های مقاومت تا تل ‌آویو و فراتر از آن هم می روند
هنیه: موشک‌های مقاومت تا تل ‌آویو و فراتر از آن هم می روند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس دفتر سیاسی حماس، حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین اصلی را حقی مقدس و غیرقابل چشم ‌پوشی دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان بازدید از اردوگاه عین الحلوه حضور در اردوگاه ‌های آوارگان فلسطینی را مایه افتخار دانست و از این اردوگاه به ‌عنوان سمبل و نماد پایداری و مقاومت یاد کرد.

حماس: روابطمان با حزب الله راهبردی و همسو است - اسپوتنیک ایران
حماس: روابطمان با حزب الله راهبردی و همسو است

هنیه حق بازگشت آوارگان به سرزمین اصلی را حقی مقدس و غیرقابل چشم ‌پوشی دانست و افزود: اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی سنگر مقاومت است و رخدادهای بزرگ در آن‌ها رقم می‌خورد و قهرمانان بزرگی در این اردوگاه‌ها به وجود می‌آیند.

وی تصریح کرد: به دشمن صهیونیستی می‌گوییم که ما هرگز ظلم تاریخی این رژیم و حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود را فراموش نمی‌کنیم.

هنیه تأکید کرد: ملت‌های منطقه حتی با وجود سرگرم بودن به امور و مسائل داخلی خود بر سر فلسطین و قدس با هم اجماع نظر دارند.

وی به عادی‌سازی روابط برخی از کشورهای عربی با اسرائیل اشاره کرد و گفت: مسئله عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی هیچ ارتباطی به امت اسلامی و عربی ندارد و مطمئن باشید که مسئله فلسطین همچنان در دل امت جای دارد.

این مقام بلندپایه حماس با اشاره به توانمندی مقاومت برای مقابل با اسرائیل اعلام کرد: مقاومت در نوار غزه موشک‌هایی در اختیار دارد که می‌تواند تل‌آویو و مناطق دورتر از آن را هم به لرزه دربیاورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала