ارزیابی استراتژی سوئد در مقابله با کووید

© Photo / Stefan Lins سوئد
 سوئد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محدودیت‌های ضعیف کرونایی سوئد در درازمدت باید سرمشقی برای دیگر کشورها بشود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه رادیویی «ماگیس»، دکتر داوید ناباروو، نماینده ویژه سازمان جهانی بهداشت اعلام نمود که محدودیت‌های ضعیف کرونایی سوئد در درازمدت باید سرمشقی برای دیگر کشورها بشود.

مقامات کشور سوئد، به هوشیاری ساکنان کشور تکیه کردند و از برقراری محدودیت‌های سنگین در دوران پاندمی کرونا خودداری ورزیدند.  دیگر کشورها نیز در آینده باید از این سرمشق پیروی کنند.

واکسن های 19 کشور برای آزمایش‌های بالینی کرونا توسط سازمان بهداشت تایید شد - اسپوتنیک ایران
واکسن های 19 کشور برای آزمایش‌های بالینی کرونا توسط سازمان بهداشت تایید شد

شایان ذکر است که پیشتر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ساکنان روسیه را به این امر فراخواند که ویروس کرونا ناپدید نمی شود و مقررات امنیتی برای حفظ تندرستی خود باید رعایت شوند.

وی گفته بود:«من همیشه هر وقت فرصتی دست بدهد این موضوع را مطرح می کنم. هم اکنون می خواهم به تمام شهروندان روسیه بگویم که ویروس کووید جایی نمی رود. با توجه به این نکته شهروندان را فرابخوانم در حد امکان محدودیت‌های پیشنهادی متخصصان را رعایت کنند. هر چه شهروندان منظم‌تر باشند، کشور سریعتر می‌تواند به زندگی عادی برگردد».

مطابق با آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت حدود 24 میلیون و 500 هزار نفر مبتلا به کووید شده اند و تقریبا 833 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала