قیمت دلار در ایران به ۱۹هزار تومان رسید

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر قیمت دلار در ایران به ۱۹هزار تومان رسید
قیمت دلار در ایران به ۱۹هزار تومان رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قیمت سکه و دلار در ایران بار دیگر با افزایش قیمت همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دنیای اقتصاد، قیمت دلار امروز در بازار تهران با رشد ۲۱۰ تومانی قیمت به کانال ۱۹ هزار تومان صعود کرد و ۱۹,۰۳۰ (نوزده هزار و سی تومان) قیمت خورد.

راز موفقیت کاهش 3.3 درصدی بدهی خارجی ایران  - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
راز موفقیت کاهش 3.3 درصدی بدهی خارجی ایران

همچنین دلار امروز با عبور از نیمه کانال ۱۸ هزار تومان، رکوردی تازه را به جا گذاشت و در صرافی‌های بانکی به نرخ ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد.

نادر بذر افشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با قیمت ۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و۹۲۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۴۲ دلار رسید که نسبت به هفته گذشته حدود ۲۰ دلار افزایش داشته است و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۷۷۴هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شود.

بذر افشان افزود: در حال حاضر حباب سکه حدود ۴۰۰ هزار تومان است. دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران گفت: افزایش نرخ ارز بر بازار طلا و سکه تاثیر گذاشت و باعث افزایش قیمت سکه و طلا شد.  همچنین افزایش اونس جهانی یکی از دلایل افزایش نرخ طلا و سکه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала