ماجرای اختلاف همسر خواننده لس آنجلسی و خواننده ایرانی +عکس، ویدئو

© Fotolia / Minerva Studioرئیس دهن سرویس
رئیس دهن سرویس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محسن چاوشی و مهشید برومند، همسر ابراهیم حامدی خواننده لس آنجلسی، دعوای شدیدی را در اینستاگرام با هم داشته اند که نقل کاربران شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ماجرای دعوای محسن چاوشی و مهشید برومند، همسر ابراهیم حامدی از آنجایی شروع شد که محسن چاوشی در صفحه اینستاگرام خود شعری را در مدح حضرت علی منتشر کرده بود.

View this post on Instagram

A post shared by Mohsen Chavoshi (@mohsenchavoshi) on

همسر ابراهیم حامدی با ابراز همدردی نسبت به خانواده های داغدار ناوچه دریایی متنی را منتشر کرد که در انتهای آن خطاب به محسن اووشی مطلبی را بیان کرد. او عنوان کرد که آیا هنرمند نتیجه حکومت است؟ یا چنین جامعه ای به هنرمند آگاه نیازمند است؟ آیا هنرمند حق دارد در جامعه ای که بر روی بشکه عقب ماندگی که از باروت مذهب پر شده کبریت حریق افروز باشد؟ دیدن این بیت بر صفحه یک آرتیست نفس را در سینه حبس می‌کند«با یدالله و با_تیغ علی ذولفقار _سینه گردنکشان _اذن دهد میدرم» از مجموعه کلمات این بیت بوی تعفن عقب ماندگی و وحشیگری میبارد.»

View this post on Instagram

A post shared by Mahshid Hamedi Boromand (@mahshidhamedi) on

محسن چاووشی خواننده پاپ، از آن دسته از خوانندگان لس آنجلسی که برای کنسرت به عربستان سعودی سفر کردند یا علیه اعتقادات مذهبی مردم ایران موضع گرفتند، به شدت انتقاد کرد.
او همچنین در جواب مهشید نوشت که تعفن!
کج فهمی‌ است و روخوانی‌
و هیجان لحظه‌ای دیده شدن
و البته شنیده شدن
غیرِ جغرافیای بد مستِ پُرعربده
و کفش‌های طلا یادمان باشد
آن دو جفت، دوازده اعدامی بود
زیر پای شما به عربستان.
اگر طلاست نعلینتان،
ما هنوز رختمان عزاست
به سبزی و نان زنده‌ایم
البته بدون بی‌خندانِ رفسنجان.
عربده نکش شبه ماه!
کمی آرام بتیغان
بیا اینجا
و کمی مزه کن پوستِ شیر را
کمی بخوان و ‌اندکی گوش باش
جای نوشیدن و چرخیدن»
 
چاوشی همچنین در پایان با اشاره به ماجرای کنسرت ابراهیم حامدی در عربستان سعودی نوشت:
« من از تو داغ‌ ترم
ادای داغ در نکن
که شمشیرِ ذوالفقارِ من
مست میدان است
و آماده به گردنکشان
جیب بُران
و عربده کشان … و البته
یاد عربده کشی دیگر افتادم متعارف
همان که پشیمان است “مثل سگ”
و افتخار می‌کند
به کاباره
و شهامتِ تهران ندارد!
یا علی…»

View this post on Instagram

A post shared by رنگینک زندگیتو رو تغییر بده (@ranginkaman.2) on


مهشید برومند چاووشی را بی پاسخ نگذاشت و در جواب او نوشت که

این جواب سراپا خشم وغرور و بد دهانی جناب چاووشی است در جواب نوشته بنده. به واقع این ها فکر می‌کند چه کسی هستند؟ تمام درد و رنج مردم را که مطرح شده دور ریخته و بند کرده اند به بیتی که به نظر بنده وحشیانه است؟ شاید دلخور هستند که حتی اسمشان را نیاوردم؟
 
این ها چه جور موجوداتی هستند که خودشان را تا این حد در اوج میبینند؟ و اینگونه وحشیانه به دارو ندارت میتازند؟ این هنرمند است؟ مانند حزب اللهی های دبش و یا داعشیان، خندیدن و می خوردن و رقصیدن را جرمت می‌کنند. من ۲۸ سال است در کنار زیباترین روح هنرمند درخشیدم جانم گمان میکنی در لنگه کفشی چون شما مایع چشمگیر شدن یافته ام؟ زهی خیال باطل زهی خودپسندی. واقعا شهامت صحبت کردن از عربده زدن دارید؟ ای خواننده ماشینی که تا به امروز به کمک حکومت جیب مردم را خالی کردید و اگر من جرات تهران آمدن ندارم، شما که انجایید و ادعا دارید چرا جرات کنسرت زنده گذاشتن ندارید؟
 
آنقدر مرد نیستیدکه با خودم طرف شوید و نازنین مرد من را به لیچار گوییهایتان وارد نکنید. چقدر به خود میبالم که «شبه ماهم» که نامم است، تو چه هستی تاریک و سیاه چاله ای متعفن. بله آقای پاسدار، جواهر من افتخار می‌کند به کاباره، به جایی که چون نوجوان هنرنمایی کرد و اولین ماشین رختشویی را برای مادرش خرید به جایی که با دستمزدهایش مادر فرش میخرید و بعد ها خانه خرید. شما ریاکارانه چند زندانی آزاد کردید و تبلیغاتتان گوش دنیا را کر کرد، چاقوکشان کوچکتان که به صفحه ام گسیل کردید از این بزرگواری مینویسند نیاز به یاد آوری شاعرانه نبود.
 
ابی سالیانه زندانیان بدهکار را از طریق دوستانش آزاد می‌کند و اطمینان دارم از واگوییش در اینجا ناراحت خواهد شد. شما همچنان داغ باش و شمشیر زولفقار بچرخان که ۴۰ سال است دور دور شماست. مرد باش تا شاید به لشگر بزدلت کمی مردانگی بیاموزی»

View this post on Instagram

A post shared by Honarmandan | هنرمندان (@honarmandan) on

در نهایت این جر و بحث مجازی با پادر میانی ابی حل و فصل شد و دیگر به درازا نکشید.
ابی با انتشار ویدئویی از محسن چاووشی دلجویی کرد و بخشی از یکی از ترانه های محسن چاوشی را خواند. 
او در این پیام اینگونه گفت که سلام دوست نازنین
من شما را بسیار دوست می‌دارم و کار‌های شما را بی نهایت دوست می‌دارم و شما را دنبال می‌کنم و خیلی خوشحالم که وقتی صدای شما را می‌شنوم، هم برای خودم و هم برای مهشید 

خانم چه حالی به وجود می‌آید.

فقط شما این پیغام مرا داشته باشید: عجب حلوای قندی تو، امیر بی گزندی تو، عجب ماه بلندی تو که گردون را بگردانی”

قسمت آخر این پیام که ابی با آواز می‌خواند در واقع بخشی از یکی از ترانه‌های محسن چاوشی می‌باشد.

بسیاری از کاربران معتقدند که این دعوا بسیار بد و نادرست شکل گرفت و از هر دو نفر بعید بود که چنین الفاظی را بهم نسبت دهند. عده ای از کاربران نیز معتقدند که محسن چاووشی و همسر ابی فقط برای هم شاخ و شانه کشیدند و بدون تعیین خط مشی فکری فقط سر همدیگر با ادبیات تند و تیز داد کشیدند.

گروهی از کاربران نیز عنوان کردند که اینستاگرام این روزها تبدیل به محلی برای تسویه حساب شخصی و دعوا و جرو بحث شده است.

به گفته این دسته از کاربران، هنرمندان در این روزهای قرنطینه به جای دعوا در فضای مجازی باید آرامش و شادی را به جامعه تزریق کنند و از جز و بحث های بی فایده بپرهیزند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала