چطور می توان کارت سوخت را ضدعفونی کرد؟

© Sputnik / Siavash Sobhgahi چطور می توان کارت سوخت را ضدعفونی کرد؟
چطور می توان کارت سوخت را ضدعفونی کرد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار داشت: تقاضای ما از مردم این است که در نحوه‌ی ضدعفونی کردن کارت سوخت دقت کافی را داشته باشند و از موادی همچون وایتکس برای ضدعفونی کردن کارت استفاده نکنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، با توجه به اینکه پمپ بنزین‌ها یکی از پر خطرترین مکان‌ های سرایت ویروس کرونا هستند، ضرورت دارد تا کارت ‌های سوخت ضد عفونی و پاکیزه گردند، خصوصا زمانیکه افراد انجام فرآیند سوخت گیری را به اپراتورها می سپارند می بایست این مساله به طور جدی رعایت شود.

نوربرت روتگن یکی از نمایندگان پارلمان آلمان و رئیس کمیته روابط خارجی - اسپوتنیک ایران
نماینده پارلمان آلمان خواستار انعقاد توافق جدیدی با ایران شد

یکی از راهکارهای پیشگیری از کرونا، رعایت بهداشت عمومی و ضدعفونی کردن وسایل پر کاربرد در طور روز شناخته شده، در این بین کارت سوخت یکی از این وسائل است که نحوه ضدعفونی کردن آن نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان این ‌که لازم است برای ضدعفونی کردن کارت‌های سوخت از پنبه آغشته به ماده ضدعفونی کننده پایه الکلی استفاده کنند، اظهار کرد: باید از موادی استفاده شود که میزان درصد الکل آن ۶۵ تا ۷۰ درصد باشد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی خاطر نشان ساخت: این مساله بسیار مهم است چرا که روش نادرست برای ضدعفونی کردن کارت سوخت موجب از بین رفتن آن می‌شود، لذا تقاضای ما این است که مردم به این مساله توجه ویژه داشته باشند.

کاهی با بیان اینکه استفاده از پنبه آغشته به ماده ضدعفونی کننده پایه الکلی برای انجام این کار کافی است، تصریح کرد: برای ضدعفونی کارت های سوخت از اسکاج و مایع ظرفشویی استفاده نشود به دلیل این که این عمل باعث خراب شدن و از کار افتادن کارت های سوخت آسیب می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала