مردی بازمانده از جنگ و ۳۳ سال زندگی در قرنطینه +عکس

© Photo / Jeffreyچرا ایرانیان افسردگی دارند؟
چرا ایرانیان افسردگی دارند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جانباز شیمیایی و اعصاب و روان که به خاطر عفونت و بیماری‌های شدید تنفسی در قرنطینه دائمی بسر می‌برد و حتی نمی‌تواند به خانواده خود نزدیک شود.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از یک جانباز شیمیایی و اعصاب و روان کرمانی در فضای مجازی منتشر شده است که کاربران بسیاری را متاثر کرده است. محمد قنبری تصاویری از پدر خود شیراله قنبری جانباز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به تصویر کشیده است و در وصف پدر خود بسیار زیبا نوشته است که واکنش‌ کاربران بسیاری را به دنبال داشته است. او از پدری می‌نویسد که بخاطر عفونت ریه و بیماری شدید تنفسی نمی‌تواند به خانواده‌اش نزدیک شود و به مدت ۳۳ سال است که در شرایطی کاملا ایزوله بدون اینکه از خانه خارج شود به صورت قرنطینه دائم زندگی می‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by محمد قنبری (@mohamad_ghanbari6) on

کاربران بسیاری از دیدن تصاویر این جانباز ضمن اینکه او و هم‌رزمانش را به خاطر دفاع از میهن تحسین می‌کنند و قهرمان می‌خوانند، عنوان می‌کنند جانبازان مردان فراموش شده‌ای در میان مردم خود هستند که کمتر از آنان یاد می‌شود و در حالی که هر یک با شرایطی سخت دست و پنجه نرم می‌کنند، دیگران از آنان بی‌خبرند و یکی از این جانبازان شیراله قنبری است که تمام روزهای عمر خود را در قرنطینه بسر برده و از دور خانواده خود را به تماشا نشسته است. این کاربران معتقدند چگونه ما پس از مدتی کوتاه در خانه ماندن و قرنطینه خانگی به ستوه آمده‌ایم در حالیکه هستند افرادی که این چنین تمام لحظات خود را در قرنطینه بسر می‌برند و دم نمی‌زنند.

View this post on Instagram

A post shared by نیوز 365 (@news365.days) on

برخی از کاربران بر این باورند که ممکن است شرایطی که این جانباز در آن بسر می‌برد به وضعیت این روزهای کرونایی بی‌ارتباط نباشد و کمکی برای تشویق بیشتر مردم به قرنطینه خانگی باشد اما این موضوع را کم‌کاری مسئولان عنوان می‌کنند که در حق این جانبازان اجحاف کرده‌اند و کمتر از وجود این بزرگان و مردان بی‌ادعا یاد کرده‌اند؛ و چقدر تلخ و سخت است که به جنگ دست دهی که مردم کشورت زندگی بهتری داشته باشند حتی اگر خودت نتوانی در کنار خانواده از زندگی لذت ببری؛ اما آنان نه تنها به زندگی بهتری دست نیافتند بلکه در فقر و سختی زندگی سپری می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Parviz Parastouei (@parvizparastouei) on

بسیاری از کاربران نیز ضمن اینکه عنوان می‌کنند عکس‌های حس عجیبی دارند و دنیای دیگری را به رویشان گشوده است، برای ایشان و تمام جانبازان آرزوی سلامتی دارند و امیدوارند خداوند به کسانی که از این عزیزان مراقبت می‌کنند صحت، قدرت و اجر والا عنایت فرماید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала