ترامپ: من خسته شده ام

© REUTERS / Kevin Lamarqueترامپ: من خسته شده ام
ترامپ: من خسته شده ام  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا از تماشای مسابقات بيس بال متعلق به 14 سال پیش خسته شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از هیل، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا گفت که نیاز به از سرگیری وقایع ورزشی در این کشور احساس می شود.

لغو رژه نیروهای مسلح ایران به خاطر شیوع کرونا  - اسپوتنیک ایران
لغو رژه نیروهای مسلح ایران به خاطر شیوع کرونا

ترامپ در حساب توییتر خود گفت: "ما باید ورزشهای خود را برگردانیم. من از تماشای بازی های بیس بال که 14 سال پیش انجام شده اند، خسته شده ام."

رویدادهای ورزشی در ایالات متحده آمریکا به دلیل همه گیر شدن کرونا به حالت تعلیق در آمده است. براساس آمار وزرات بهداشت جهانی، بیش از 553 هزار مورد ابتلا به بیماری کروناویروس در ایالات متحده تأیید شده است.

در اوایل ماه آوریل، ترامپ در قالب کنفرانس با سران لیگ های ورزشی آمریکای شمالی درباره گسترش کرونا ویروس گفتگو کرد و همچنین اعلام کرد که وی امیدوار به از سرگیری زودهنگام این رقابت ها است. در این مذاکرات روسای لیگ هایNBA ، NHL ، NFL (فوتبال آمریکا) ، MLB (بیس بال) ، UFC (هنرهای رزمی مختلط) و لیگ فوتبال آمریکا حضور داشتند.

کرونا ویروس در اواخر دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین شیوع  پیدا کرد. ابتدا مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند اما  دیرتر کارشناسان  به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن  یک ویروس جدید از نوع کرونا است. سازمان بهداشت جهانی در ماه مارس اعلام کرده نوع جدید کرونا ویروس یک بیماری همه گیر شده است. اکنون با گذشت حدود سه ماه ، میزان شیوع این ویروس در چین کاهش یافته اما این بیماری هولناک به کشورهای دیگر رخنه کرده است. در ایران و دیگر کشورها از مردم خواسته شده است که برای جلوگیری از گسترش این بیماری در خانه بمانند .

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала