در طی یک روز در استان هوبی چین هیچ مورد ابتلا به کرونا ویروس ثبت نشد

© REUTERS / STRINGERدر یک روز در استان هوبی چین هیچ مورد مبتلا به کرونا ویروس ثبت نشد
در یک روز در استان هوبی چین هیچ مورد مبتلا به کرونا ویروس ثبت نشد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در تاریخ 18 فوریه، هیچ بیمار جدیدی در این استان به ثبت نرسید که نشان از مهار این ویروس در این استان دارد.

به گزارش اسپوتنیک، براساس اطلاعات کمیته دولتی بهداشت چین، در استان هوبی، کانون شیوع بیماری همه گیر جدید کورونا، در حال حاضر هیچ مورد بیماری مشکوک به COVID-19 وجود ندارد.

پلیس های مرزی در زمان شیوع کرونا باید به سر کار بروند - اسپوتنیک ایران
چه کسانی در زمان شیوع کرونا باید از خانه خارج شوند؟

در این استان، 7،795 نفر همچنان بیمار هستند، از جمله 7483 نفر از آنها در ووهان زندگی می کنند .در طی روز گذشته ، تنها یک مورد عفونت در کل استان مشاهده شد. در ووهان، 11 نفر جان باختند ، 10 نفر از آنها در ووهان ، و دیگری در شیاگان زندگی می کند.

از ابتدای این بیماری همه گیر کرونا ویروس، 67800 مورد عفونت در استان شناسایی شده است (50005 نفر در ووهان) ، در حالی که 56.883 بیمار بهبود یافته اند ، 3 هزار و 122 نفر فوت کرده اند (2490 نفر در ووهان جان باخته اند).

و در روز گذشته 18 فوریه، هیچ بیمار جدیدی در این استان به ثبت نرسید که نشان از مهار این ویروس در این استان دارد.

نوع جدید کرونا ویروس در پایان سال گذشته در شهر ووهان چین گسترش پیدا کرد، مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند. دیرتر کارشناسان  به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن  یک ویروس جدید است. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده نوع جدید کرونا ویروس یک بیماری همه گیر شده است. اکنون با گذشت دو ماه شیوع این ویروس در چین کاهش یافته است و به کشورهای دیگر راه یافته است. در ایران از مردم خواسته شده است که برای جلوگیری از گسترش این بیماری به مدت دو هفته در خانه بمانند تا همگان بتوانند این بیماری را ریشه کن کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала