تعداد چشمگیر بهبودیافتگان از ویروس کرونا در چین امیدوار کننده است

© REUTERS / STRINGERتعداد چشمگیر بهبودیافتگان از ویروس کرونا در چین امیدوار کننده است
تعداد چشمگیر بهبودیافتگان از ویروس کرونا در چین امیدوار کننده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شمارمبتلایان به نوع جدید کرونا ویروس در چین روز به روز کمتر می شود و 77.7٪ از کل افراد مبتلا شده پس از درمان از بیمارستانها مرخص شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، کمیته دولتی بهداشت عمومی چین اعلام کرده  در حال حاضر میزان مرگ و میر ناشی از کروناویروس در این کشور  3.9%  است.

براساس آخرین ارقام منتشره ، تعداد موارد تایید شده ابتلا به کروناویروس در سرزمین اصلی چین به 80.793 نفر رسیده است که 62.793 نفر از آنها درمان و از بیمارستان ها مرخص شده اند که 77.7٪ از کل موارد را تشکیل می دهد.

ادامه پیشروی کرونا در آمریکا: رکورد جدید - اسپوتنیک ایران
شادی پیروزی بر ویروس کرونا و کنترل آن در چین +ویدئو

از زمان ابتلا به این بیماری همه گیر در سراسر چین ، به استثنای استان هوبی ، 13012 مورد عفونت به ثبت رسیده است که از این تعداد 113 مورد کشنده بوده و میزان مرگ و میر 86/0 درصد بوده است. در استان خود هوبی ، کانون این بیماری همه گیر ، 67781 مورد عفونت شناسایی شده است ، 3.056 نفر فوت کرده اند ، میزان مرگ و میر 4.5 درصد بوده است. در همین زمان ، در مرکز شیوع ووهان ، میزان مرگ و میر 86/4 درصد بود.

در مجموع ، این بیماری  همه گیر جان 3،169 نفر را گرفت ، میانگین میزان مرگ و میر در کشور چین  3.9٪ بوده است.

اخیرا اوضاع اپیدمیولوژیک در چین رو به بهبود است ، طی روز گذشته تنها 15 مورد جدید ابتلا به کرونا در سراسر این کشور شناسایی شده است که از این تعداد شش مورد از کشورهای دیگر وارد شده است ، هشت مورد دیگر نیز در استان هوبی ثبت شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала