پیشنهاد دالایی لاما برای مقابله با کرونا‌ ویروس

© Sputnik / Olga Lipichپیشنهاد دالایی لاما برای مقابله با کرونا‌ ویروس
پیشنهاد دالایی لاما برای مقابله با کرونا‌ ویروس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دالایی لاما: برای مقابله با کرونا ویروس، هرچه بیشتر مانترا بخوانید.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام بنیاد Save Tibet، دالایی لاما برای غلبه کردن بر همه گیر شدن کرونا ویروس توصیه كرد كه بودایی ها هرچه بیشتر مانترای تارا را بخوانند.

مانترا - مجموعه مشخص و معینی از کلمات و صداها است که ادا کردن آنها، به گفته بودایی ها تأثیر مفیدی بر شخص دارد. مانتار تارا یکی از مشهورترین آنها در بودیسم است. این مانترا اختصاص به الهه تارا (ناجی) دارد که یکی از اصلی ترین بوداسف‌‌ها در بودیسم است که به روشنگری رسیده و تصمیم گرفته است که به موجودات دیگر کمک کند تا به همان حالت برسند.

انتشار اولین تصاویر تکثیر ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
انتشار اولین تصاویر تکثیر ویروس کرونا

این بنیاد صدای دالایی لاما در حال خواندن مانترا تارا را در سایت soundcloud.com منتشر کرده و اعلام کرد: " حضرتش (دالایی لاما) اظهار داشت: خواندن مانترا تارا می تواند یکی از راه های مقابله با این بیماری همه گیر باشد. حضرتش صدای ضبط شده خود را به اشتراک گذاشت ... این مانترا را تلاوت کرد و توصیه کرد که هرچه بیشتر آن را تلاوت کنید."

در 31 دسامبر سال 2019، مقامات چینی از شیوع سینه پهلوی پنومونی ناشناخته در شهر ووهان واقع در بخش مرکزی این کشور به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را ویروس کرونای جدید (2019-nCoV) شناسایی کرده اند. تا کنون در چین 259 نفر قربانی کرونا ویروس جدید شده اند، حدود 12 هزار نفر نیز به این ویروس آلوده شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала